Karolina i Gośka

Karolina i Małgorzata czyli biznez bez cukrzenia

Stanowimy siostrzany duet. To my powołałyśmy do życia projekt "Biznes Bez Cukru" dedykowany branży kreatywnej.

Witamy Cię serdecznie na naszym blogu. Wiedza tu zgromadzona to ponad dekada naszego doświadczenia w budowaniu stabilnego biznesu, opartego o rękodzieło. Prowadzimy wspólnie markę znanej w Polsce, autorskiej biżuterii ślubnej Pillow Design oraz butik stacjonarny Perfect Day, zlokalizowany w Lublinie, w którym możesz znaleźć nasze rękodzieło.

Mając świadomość branży i przekonanie, że nie trzeba rezygnować z marzeń, by móc zarabiać na pasji, stworzyłyśmy "Biznes Bez Cukru".
Jest to projekt kompleksowego, strategicznego wsparcia marek z rynku handmade, w ramach którego uczymy jak budować własne marki rękodzielnicze, jak je rozwijać i umacniać na rodzimym rynku.
Skąd ten pomysł? Z naszej chęci podzielenia się wiedzą i doświadczeniem w ramach wsparcia małych biznesów rękodzielniczych, bo same prowadzimy takie biznesy od lat!

U nas zawsze jest merytorycznie, praktycznie i przystępnie o budowaniu marki, o strategii promocji, o marketingu, organizacji i motywacji.
Projekt „Biznes Bez Cukru” powstał w marcu 2018 i od samego początku spotyka się z ogromnym entuzjazmem rękodzielników. Od tego momentu bardzo się rozwinął, a niebywale zaangażowana i aktywna społeczność wybudowana wokół niego, w tym momencie przekracza już 10.000 osób i stale rośnie :)

Kim jesteśmy? Poznaj nas bliżej!

Karolina Mackiewicz:
Marketingowiec i strateg z wykształcenia, twórca kreatywny z zamiłowania.
Lubię prostotę, minimalizm, wygodę i kolor czarny. Uwzględniam swoje upodobania w biżuterii, którą tworzę.
W wolnych chwilach czytam krwawe kryminały, a gdy nie projektuję biżuterii bawię się słowem - wymyślam nazwy marek, kolekcji i przedsięwzięć.
Moje supermoce to multitasking, zdystansowane poczucie humoru i niestandardowe działanie.

Dzięki nim powstał biznes bez cukru - czyli Gośka i Karolina
Gośka Sowa:
Również marketingowiec i strateg z wykształcenia, projektant akcesoriów i biżuterii oraz trendsetter w branży ślubnej.
Lubię koty, Stephena Kinga i dłuuugie kąpiele w wannie. Kocham tekstylia, piękne kamienie i misterne wzory.
Chwil wolnych mam jak na lekarstwo, ale gdy już się pojawią spędzam je na ukochanym Roztoczu, pływając kajakiem.
Moje supermoce to zaginanie czasoprzestrzeni i realizacja zadań w warunkach totalnego chaosu.


Czerpiemy mnóstwo radości i satysfakcji z realizacji wszystkich wspólnych przedsięwzięć i chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem z innymi twórcami. Cieszy nas ogromnie rosnące zainteresowanie rękodzielników wiedzą, o tym jak profesjonalnie prowadzić własną markę. W niszy rękodzielniczej widzimy ogromny potencjał. Moda na rękodzieło w ostatnim czasie zdecydowanie rośnie, a polski twórca jest coraz bardziej doceniany przez rodzimego konsumenta. To szansa dla nas. Nie przegapmy jej zatem :)

Tylko dla Was - Gośka i Karolina - czyli biznes bez cukru.

Pomiędzy kimś, kto tworzy rękodzieło i żyje pasją do tego tworzenia, a kimś, kto buduje BIZNES oparty na tym rękodziele, jest prawdziwa przepaść!

Takie "pasjonackie" myślenie o prowadzeniu biznesu sprawia, że wielu rękodzielni...

Jeśli nie wiesz skąd czerpać pomysły na wpisy blogowe, posty, relacje lub tematy newsletterów, to ten artykuł przyjdzie Ci z pomocą.

Jakie pytania dotyczące kursu zadajecie nam najczęściej? Odpowiadamy!

Pewnie nikt z Was nie ma wątpliwości co do tego, że nie da się przewidzieć, który biznes będzie się pięknie rozwijał, a który jest skazany na porażkę.

Czym jest rękodzielnicza marka osobista? Dlaczego warto budować rękodzielniczą markę osobistą?

W poniższym wpisie wyjaśniamy!

Galeria, z którą współpracujecie nie promuje Waszego rękodzieła?

Na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę, jeśli chcemy znaleźć się wśród twórców wyróżnionych na stronie głównej galerii lub wylądować w ich newsle...

Budowanie świadomości marki handmade, to wielokanałowy i wieloetapowy proces. Nie dość, że żmudny, to jeszcze na efekty trzeba czekać czasami po kilka/kilkanaście miesięcy. Dlatego tak ważne jest, aby w budowaniu świadomości marki kor...

Jak odmówić klientowi i jednocześnie wywrzeć na nim dobre wrażenie?