MAŁE ZAANGAŻOWANIE POD POSTAMI SPRZEDAŻOWYMI?

MAŁE ZAANGAŻOWANIE POD POSTAMI SPRZEDAŻOWYMI?

JAK RADZIĆ SOBIE Z BRAKIEM REAKCJI I MAŁYMI ZASIĘGAMI POSTÓW TYPOWO SPRZEDAŻOWYCH?

Macie tak, że Wasze posty sprzedażowe mają mało reakcji? Gdy tworzycie wpis z informacją o rabacie czy promocji, widzicie, że lajków jest dużo, DUUUUUŻO mniej? Nikt nie komentuje, nie udostępnia czasami nawet nie "polubia". I dzieje się tak zawsze, choć inne Wasze posty mają całkiem niezłe wyniki?


Jak często mocujecie się z tym problemem wręcz siłowo i jak często myślenie o tym, jak zwiększyć zaangażowanie pod postami sprzedażowymi, wysysa z Was siły i energię do pracy? Macie tak?


Well, jeśli tak, to dzisiaj jest WASZ WIELKI DZIEŃ serio, serio (i wcale nie dlatego, że jeszcze do jutra z okazji BLACK FRIDAY możecie kupić nasze podręczniki z 25% zniżką! KLIK).

Zaangażowanie pod postami sprzedażowymi, pod postami z informacją o promocji, przecenie, darmowej wysyłce jest małe... ponieważ....


W TEGO TYPU POSTACH NIE MA NA CO REAGOWAĆ!!!


To są posty informujące o tym, że można dokonać zakupu na lepszych warunkach, niż zwykle. One nie inspirują do reakcji, nie są romantyczne, nie poprawiają nastroju (zazwyczaj), nie dają żadnych rozwiązań, nie motywują, nie zmuszają do żadnych refleksji, nie bawią. Dzieje się tak, ponieważ posty sprzedażowe NIE WZBUDZAJĄ WYSTARCZAJĄCO MOCNYCH EMOCJI.


Czy to oznacza, że jesteśmy skazani na małe zasięgi takich postów?
Well, jeśli się będziemy nad nimi siłować, to tak. A jeśli przyjmiemy i pogodzimy się z tym, że brak reakcji na takie posty jest normalny i wynika z natury takich wpisów, to otworzą się przed nami zupełnie nowe rozwiązania.


Bo są sposoby na zwiększenie zasięgów postów sprzedażowych. Jednym z nich jest dołożenie do takiego wpisu bardzo dobrej wartości merytorycznej (tak, jak w tym poście tu) lub promowanie płatne

Dobrze określona GRUPA DOCELOWA (najlepiej taka, która obejmuje już istniejących, aktywnych fanów), dobrze dobrany CEL (konwersja, jeśli macie sklep online, a jeśli sprzedajecie tylko przez FB, to aktywność) i dobrze wybrany przycisk CTA (np. wyślij wiadomość lub dowiedz się więcej) pomoże w generowaniu przyzwoitych zasięgów w postach sprzedażowych.

Mega nie?

Ma koniec oczywiście bardzo was zachęcamy do skorzystania z naszej promocji. To pierwsza, bezcukrowa promocja polegająca na obniżce ceny i naprawdę warto z niej skorzystać!

Jeśli macie problemy z komunikacją z klientami, zastanawiacie się, co pisać w postach, aby precyzyjnie dotykać najgorętszych potrzeb Waszych klientów, to polecamy lekturę naszego bestsellera "Zaprojektuj swoje treści, nie tylko kolekcje" jeśli nie wiecie, kim jest Wasz klient idealny, to oczywiście polecamy podręcznik "Klient idealny w pytaniach i odpowiedziach". Jeśli zastanawiacie się, jak powinna wyglądać konstrukcja dobrego posta w Sociach Mediach, to polecamy sięgnąć po "Szablon skutecznego wpisu"Po strategie, które pozwolą Wam wyjść z komunikacją poza krąg przyjaciół, znajomych i rodziny polecamy "Wzrost marki handmade", a tym z Was, którzy zastanawiają się, jakie są kolejne etapy budowania marki handmade i na co zwracać uwagę na poszczególnym etapie (wraz z listą zadań do zrobienia) polecamy "Bezcukrowy przepis na biznes handmade"

 

Aby kupić z 25% zniżką, użyjcie przy zakupie kodu ULUBIONECUKIERKI

 

Pamiętajcie też, że jeszcze do 28 LISTOPADA możecie obejrzeć nagranie z naszego szkolenia "Jak zarządzać marką handmade, gdy sprzedaż nie hula"  nagranie jest dostępne w naszej grupie ➡️KLIK➡️ GRUPA Biznes Bez Cukru

 

Do zobaczenia w grupie!

 

Ciao!

Karolina i Gośka

 

PRZYPNIJ SOBIE PINA