Karolina i Gośka

Karolina i Małgosia

To my powołałyśmy do życia projekt Bez cukru. dedykowany branży kreatywnej. Kim jesteśmy? Poznaj nas bliżej!

Karolina Mackiewicz:
Marketingowiec i strateg z wykształcenia, twórca kreatywny z zamiłowania.
Lubię prostotę, minimalizm, wygodę i kolor czarny. Uwzględniam swoje upodobania w biżuterii, którą tworzę.
W chwilach czytam krwawe kryminały, a gdy nie projektuję biżuterii bawię się słowem - wymyślam nazwy marek, kolekcji i przedsięwzięć.
Moje supermoce to multitasking, zdystansowane poczucie humoru i niestandardowe działanie.

Gośka Sowa:
Również marketingowiec i strateg z wykształcenia, projektant akcesoriów i biżuterii oraz trendsetter w branży ślubnej.
Lubię koty, Stephena Kinga i dłuuugie kąpiele w wannie. Kocham tekstylia, piękne kamienie i misterne wzory.
Chwil wolnych mam jak na lekarstwo, ale gdy już się pojawią spędzam je na ukochanym Roztoczu, pływając kajakiem.
Moje supermoce to zaginanie czasoprzestrzeni i realizacja zadań w warunkach totalnego chaosu.

Oprócz projektu Bez cukru. wspólnie prowadzimy markę Perfect Day by PiLLow Design, która funkcjonuje lokalnie na rynku lubelskim oraz online.
Czerpiemy mnóstwo radości i satysfakcji z realizacji tych przedsięwzięć i chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem z innymi rękodzielnikami.

🆘 Co zrobić, aby klienci przestali się targować?

🆘 W jaki sposób przyciągać klientów na drogie rękodzieło?

🆘 Co zrobić, by wysoka cena naszego rękodzieła szła w parze z wysoką sprzedażą?

🆘 Jak budować zaufanie klientów, jeśli sprzedaje się rękodzieło wyłącznie online?

🆘 Jaka prosta strategia, gotowa do wdrożenia od razu sprawi, że zwykły klient zacznie być prawdziwym fanem Waszej marki handmade?

...

🆘 Jak sprzedawać rękodzieło?
🆘 Co zrobić, aby produkty handmade przestały zalegać w szufladzie?
🆘 Od czego zacząć budowanie strategii swojej marki rękodzielniczej?

🆘 Chciałabym dziś napisać wam o błędach, tych podstawowych i tym samym tych najczęściej popełnianych przez rękodzielników, którzy są na początku swojej drogi biznesowej.

Czy wiecie, jakie 3 rzeczy muszą się zadziać w głowie Waszego klienta, aby ten w ogóle zechciał rozważyć zakup Waszego rękodzieła?

No i jak się macie w ten piękny, magiczny, przedświąteczny czas? (och, jak cudownie, że nie da się rzucać pomidorami przez ekran komputera, bo pewnie bym już oberwała).

Zastanawialiście się kiedyś, jak można ograniczać ryzyko nagłego spadku dochodów ze sprzedaży Waszego rękodzieła? 😮😲😳😱

Jeśli tak, to dobrze, się widzimy :)

W przerwie pomiędzy kandelabrowymi kolczykami sutaszowymi a biżuteryjnym wiankiem ślubnym, aby nie oszaleć (bo przecież, nawet jak się coś bardzo, bardzo lubi, przy nadmiarze tej dobroci, można oszaleć, prawda? Macie tak? Że klęska urod...