Prowadzenie biznesu rękodzielniczego jest stresującym zajęciem i to, że tworzymy markę w oparciu o nasza pasję, wcale nie eliminuje stresu, który często prowadzi do poczucia przytłoczenia i biznesowej beznadziei.
POZNAJMY SIĘ
Karolina Mackiewicz & Małgorzata Sowa
Stanowimy siostrzany duet.
To my powołałyśmy do życia projekt "Biznes Bez Cukru", dedykowany branży kreatywnej.
Witamy Cię serdecznie na naszym blogu!
Wiedza tu zgromadzona to ponad dekada naszego doświadczenia w budowaniu stabilnego biznesu, opartego o rękodzieło. Prowadzimy wspólnie markę znanej w Polsce, autorskiej biżuterii ślubnej Pillow Design oraz współorganizujemy sesje zdjęciowe i eventy branżowe w ramach wspólnych projektów, z naszymi lubelskimi partnerami.
Mając świadomość branży i przekonanie, że nie trzeba rezygnować z marzeń, by móc zarabiać na pasji, stworzyłyśmy "Biznes Bez Cukru".
Jest to projekt kompleksowego, strategicznego wsparcia marek z rynku handmade, w ramach którego uczymy jak budować własne marki rękodzielnicze, jak je rozwijać i umacniać na rodzimym rynku.
Skąd ten pomysł? Z naszej chęci podzielenia się wiedzą i doświadczeniem w ramach wsparcia małych biznesów rękodzielniczych, bo same prowadzimy takie biznesy od lat!
U nas zawsze jest merytorycznie, praktycznie i przystępnie o budowaniu marki, o strategii promocji, o marketingu, organizacji i motywacji.
Projekt "Biznes Bez Cukru" powstał w marcu 2018 roku i od samego początku spotyka się z ogromnym entuzjazmem rękodzielników. Od tego momentu projekt bardzo się rozwinął, a niebywale zaangażowana i aktywna społeczność wybudowana wokół niego, w tym momencie przekracza już 17.000 osób i stale rośnie (odwiedź grupę, klikając TUTAJ).
Poznaj nas bliżej!
Karolina Mackiewicz:
Marketingowiec i strateg z wykształcenia, twórca kreatywny z zamiłowania.
Lubię prostotę, minimalizm, wygodę i kolor czarny. Uwzględniam swoje upodobania w biżuterii, którą tworzę.
W wolnych chwilach czytam krwawe kryminały, a gdy nie projektuję biżuterii bawię się słowem - wymyślam nazwy marek, kolekcji i przedsięwzięć.
Moje supermoce to multitasking, zdystansowane poczucie humoru i niestandardowe działanie.
Gośka Sowa:
Również marketingowiec i strateg z wykształcenia, projektant akcesoriów i biżuterii oraz trendsetter w branży ślubnej.
Lubię koty, Stephena Kinga i dłuuugie kąpiele w wannie. Kocham tekstylia, piękne kamienie i misterne wzory.
Chwil wolnych mam jak na lekarstwo, ale gdy już się pojawią spędzam je na ukochanym Roztoczu, pływając kajakiem.
Moje supermoce to zaginanie czasoprzestrzeni i realizacja zadań w warunkach totalnego chaosu.
Czerpiemy mnóstwo radości i satysfakcji z realizacji wszystkich wspólnych przedsięwzięć i chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem z innymi twórcami. Cieszy nas ogromnie rosnące zainteresowanie rękodzielników wiedzą, o tym jak profesjonalnie prowadzić własną markę. W niszy rękodzielniczej widzimy ogromny potencjał. Moda na rękodzieło w ostatnim czasie zdecydowanie rośnie, a polski twórca jest coraz bardziej doceniany przez rodzimego konsumenta.
To szansa dla nas. Nie przegapmy jej zatem!
Co u nas znajdziesz?
Oprócz merytorycznych wpisów na blogu i materiałów wideo na YouTube, możesz u nas znaleźć świetne kursy i e-booki biznesowe, pełne wiedzy skrojonej na miarę potrzeb branży handmade (sprawdź ofertę TUTAJ).
Chętnie zapraszamy do siebie specjalistów z różnych dziedzin, na gościnne sesje pytań i odpowiedzi, które są fajnym merytorycznym kąskiem dla naszej społeczności.
Chętnie też angażujemy się we współprace z innymi markami, opracowując dedykowane dla nich materiały szkoleniowe lub realizując wspólnie z nimi ciekawe projekty edukacyjne.
Prowadzimy także stacjonarne warsztaty strategiczne dla twórców i firm. Jeśli jesteś organizatorem wydarzenia dedykowanego branży handmade, prowadzisz fundację lub inną przestrzeń dla kreatywnych i chcesz wzbogacić swoją ofertę o nasze usługi - zapraszamy do kontaktu bezpośredniego lub poprzez formularz kontaktowy
Karolina Mackiewicz: 512 197 322
Małgorzata Sowa: 530 756 909
biznes.bezcukru@gmail.com
Budowanie świadomości marki handmade, to wielokanałowy i wieloetapowy proces. Nie dość, że żmudny, to jeszcze na efekty trzeba czekać czasami po kilka/kilkanaście miesięcy. Dlatego tak ważne jest, aby w budowaniu świadomości marki korzystać ze wszystkich dostępnych narzędzi.
Bywa czasami tak, że choć nasze wysiłki włożone w marketing i promocję rękodzieła są naprawdę DUŻE, analiza klienta idealnego jest wykonana POPRAWNIE, a wnioski z tej analizy są dobrze wykorzystywane w komunikacji, sprzedaż stoi (jak widły w gnoju, jak to mawiają najstarsi górale) i wydaje się, że NIC nie działa.
W trakcie budowania swoich własnych marek rękodzielniczych, możemy zrobić całą masę błędów... Szczególnie na samym początku i szczególnie wtedy, gdy pracujemy nad nią w pojedynkę i jeszcze nie do końca rozumiemy, jak robić te całe marketingi. Bywa, że błędów jest więcej, niż strzałów w dziesiątkę i to jest okej, bo każdy błąd uczy nas czegoś nowego (wiedzieć co nie działa jest tak samo ważne, jak wiedzieć, co działa).
Co przemawia ZA, a co jest TRUDNE w prowadzeniu własnej marki rękodzielniczej?