
Karolina i Gośka
Stanowimy siostrzany duet. To my powołałyśmy do życia projekt "Biznes Bez Cukru" dedykowany branży kreatywnej.
Witamy Cię serdecznie na naszym blogu. Wiedza tu zgromadzona to ponad dekada naszego doświadczenia w budowaniu stabilnego biznesu, opartego o rękodzieło. Prowadzimy wspólnie markę znanej w Polsce, autorskiej biżuterii ślubnej Pillow Design oraz butik stacjonarny Perfect Day, zlokalizowany w Lublinie, w którym możesz znaleźć nasze rękodzieło.
Mając świadomość branży i przekonanie, że nie trzeba rezygnować z marzeń, by móc zarabiać na pasji, stworzyłyśmy "Biznes Bez Cukru".
Jest to projekt kompleksowego, strategicznego wsparcia marek z rynku handmade, w ramach którego uczymy jak budować własne marki rękodzielnicze, jak je rozwijać i umacniać na rodzimym rynku.
Skąd ten pomysł? Z naszej chęci podzielenia się wiedzą i doświadczeniem w ramach wsparcia małych biznesów rękodzielniczych, bo same prowadzimy takie biznesy od lat!
U nas zawsze jest merytorycznie, praktycznie i przystępnie o budowaniu marki, o strategii promocji, o marketingu, organizacji i motywacji.
Projekt „Biznes Bez Cukru” powstał w marcu 2018 i od samego początku spotyka się z ogromnym entuzjazmem rękodzielników. Od tego momentu bardzo się rozwinął, a niebywale zaangażowana i aktywna społeczność wybudowana wokół niego, w tym momencie przekracza już 10.000 osób i stale rośnie :)
Kim jesteśmy? Poznaj nas bliżej!
Karolina Mackiewicz:
Marketingowiec i strateg z wykształcenia, twórca kreatywny z zamiłowania.
Lubię prostotę, minimalizm, wygodę i kolor czarny. Uwzględniam swoje upodobania w biżuterii, którą tworzę.
W wolnych chwilach czytam krwawe kryminały, a gdy nie projektuję biżuterii bawię się słowem - wymyślam nazwy marek, kolekcji i przedsięwzięć.
Moje supermoce to multitasking, zdystansowane poczucie humoru i niestandardowe działanie.
Gośka Sowa:
Również marketingowiec i strateg z wykształcenia, projektant akcesoriów i biżuterii oraz trendsetter w branży ślubnej.
Lubię koty, Stephena Kinga i dłuuugie kąpiele w wannie. Kocham tekstylia, piękne kamienie i misterne wzory.
Chwil wolnych mam jak na lekarstwo, ale gdy już się pojawią spędzam je na ukochanym Roztoczu, pływając kajakiem.
Moje supermoce to zaginanie czasoprzestrzeni i realizacja zadań w warunkach totalnego chaosu.
Czerpiemy mnóstwo radości i satysfakcji z realizacji wszystkich wspólnych przedsięwzięć i chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem z innymi twórcami. Cieszy nas ogromnie rosnące zainteresowanie rękodzielników wiedzą, o tym jak profesjonalnie prowadzić własną markę. W niszy rękodzielniczej widzimy ogromny potencjał. Moda na rękodzieło w ostatnim czasie zdecydowanie rośnie, a polski twórca jest coraz bardziej doceniany przez rodzimego konsumenta. To szansa dla nas. Nie przegapmy jej zatem :)

SZKOŁA BIZNESU HANDMADE
"Po tym kursie nic już nie jest tak samo! To jest kurs dla ludzi o mocnych nerwach, gotowych do wielkich zmian” - kursantka I edycji, Emilia

LEJEK SPRZEDAŻOWY MARKI HANDMADE
Czym jest lejek sprzedażowy?
Dlaczego jest tak ważne, by mieć świadomość tego, jak wygląda proces zakupowy naszych klientów?

CZY MACIE KLIENTÓW Z POLECENIA?
???? CO ZROBIĄ KLIENCI Z POLECENIA, ZANIM DOKONAJĄ ZAKUPU W WASZYM SKLEPIE?
???? CO JEST PIERWSZYM SYGNAŁEM TEGO, ŻE JESTEŚCIE NA DOBREJ DRODZE DO BUDOWANIA SWOJEJ MARKI HANDMADE?

BLASKI I CIENIE PROWADZENIA WŁASNEJ MARKI HANDMADE
Co przemawia ZA, a co jest TRUDNE w prowadzeniu własnej marki rękodzielniczej?
Zapewne wiele z Was przeprowadzało w głowie i sercu taki sondaż, punktując w...

JAK MOTYWOWAĆ SIĘ DO PRACY, GDY NIE WIDAĆ EFEKTÓW?
???? Co robić, gdy przez brak efektów, zwyczajnie nie chce się nam pracować?

PRACA NA ETACIE i BIZNES HANDMADE "PO GODZINACH"
Wielu rękodzielników, rozpoczynających swoją przygodę z budowaniem marki opartej na rękodziele, robi to na początku "po godzinach".

NIEPEWNE CZASY A BIZNES HANDMADE
Gdy wojna przestaje być opowieścią fantasy, człowiek tak naprawdę nie wie, co robić. Opowieści naszych Dziadków i Babć o tym, jak bronili ojczyzny i swoich domów, tworzyły w naszych głowach straszne obrazy...

MAŁO FOLLOWERSÓW?
???? JAK SPRZEDAWAĆ RĘKODZIEŁO, GDY NASZA SPOŁECZNOŚĆ FOLLOWERSÓW JEST NIEWIELKA?
???? CO ROBIĆ, ABY ZDOBYWAĆ WARTOŚCIOWYCH FANÓW?