Mamy jesień, przed nami najgorętszy dla branży rękodzieła okres w roku. W wielu markach (słusznie) prace nad strategią przedświąteczną już trwają. Udział w imprezach wystawienniczych jest jednym z elementów przedświątecznych działań strategicznych dla marek handmade, dlatego podrzucamy Wam bardzo wartościowy wpis o tym, jakich błędów nie popełnić podczas targów.
W trakcie budowania swoich własnych marek rękodzielniczych, możemy zrobić całą masę błędów... Szczególnie na samym początku i szczególnie wtedy, gdy pracujemy nad nią w pojedynkę i jeszcze nie do końca rozumiemy, jak robić te całe marketingi. Bywa, że błędów jest więcej, niż strzałów w dziesiątkę i to jest okej, bo każdy błąd uczy nas czegoś nowego (wiedzieć co nie działa jest tak samo ważne, jak wiedzieć, co działa).
Bywa czasami tak, że choć nasze wysiłki włożone w marketing i promocję rękodzieła są naprawdę DUŻE, analiza klienta idealnego jest wykonana POPRAWNIE, a wnioski z tej analizy są dobrze wykorzystywane w komunikacji, sprzedaż stoi (jak widły w gnoju, jak to mawiają najstarsi górale) i wydaje się, że NIC nie działa.
-
CZY WARTO NANOSIĆ ZNAKI WODNE NA ZDJĘCIA?Karolina i Gośka Odsłony: 539
-
JAK ZDOBYĆ PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ NA RYNKU?Karolina i Gośka Odsłony: 753
-
ZDJĘCIA W RĘKODZIELEKarolina i Gośka Odsłony: 470