Cokolwiek, jakkolwiek, kiedykolwiek...To niestety jest bardzo często stosowana przez rękodzielników strategia budowania swojej marki handmade.
Czym jest rękodzielnicza marka osobista? Dlaczego warto budować rękodzielniczą markę osobistą?
W poniższym wpisie wyjaśniamy!
Galeria, z którą współpracujecie nie promuje Waszego rękodzieła?
Na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę, jeśli chcemy znaleźć się wśród twórców wyróżnionych na stronie głównej galerii lub wylądować w ich newsletterze?
Jak odmówić klientowi i jednocześnie wywrzeć na nim dobre wrażenie?
Czy w Waszych głowach czasami rodzi się takie pytanie: "Po co się produkować, pisać wyczerpujące posty, skoro tego i tak nikt nie czyta?"
NIGDY nie porównujmy się z innymi markami na podstawie tego, co widzimy w ich social mediach... Pod groźbą pręgierza!
Ta strona używa plików Cookies. Aby dowiedzieć się po co i dlaczego Czytaj więcej...
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności Czytaj więcej...