10 ZWIASTUNÓW BIZNESOWEGO POWODZENIA

10 ZWIASTUNÓW BIZNESOWEGO POWODZENIA

Pewnie nikt z Was nie ma wątpliwości co do tego, że nie da się przewidzieć, który biznes będzie się pięknie rozwijał, a który jest skazany na porażkę.


Są jednak pewne zwiastuny, które znacząco ZWIĘKSZAJĄ szanse na powodzenie biznesu handmade i dzisiaj będzie właśnie o tym, bo przygotowałyśmy dla Was 10 takich zwiastunów powodzenia biznesu opartego na rękodziele.

 

Jakie to zwiastuny?


1. Są już marki, które z powodzeniem sprzedają podobne produkty.
2. Macie choć jednego stałego klienta.
3. Jesteście w stanie usystematyzować pracę i włożyć ją w procedury, dzięki którym możliwe jest przekazanie obowiązków pracownikowi.
4. Nie boicie się testować i macie gotowość do tego, by w razie porażki wyciągnąć wnioski i gładko przejść do dalszego działania.
5. Wiecie, jaki sposób na regenerację sił jest dla Was najefektywniejszy i korzystacie z niego regularnie, by się nie wypalić.
6. Macie gotowość, by inwestować w swój rozwój i stale rozwijacie swoje kompetencje (my polecamy nasze e-podręczniki oraz kursy, wszystkie znajdziecie w bezcukrowym sklepie, ale również bezpłatne materiały na naszym blogu i YT).
7. Macie wokół siebie grupę wsparcia (my polecamy oczywiście naszą grupę dla przedsiębiorczych rękodzielników na FB GRUPA Biznes Bez Cukru - wsparcie bez słodzenia)
8. Korzystacie z przemyślanych strategii sprzedażowych i marketingowych i rozumiecie, czym jest strategia i jak działa.
9. Kochacie to, co robicie, ale ta miłość nie przysłania Wam konieczności działania opartego na nauce i wiedzy.
10. Znacie swój rynek i każde swoje działanie opieracie o efekty analizy klienta idealnego.

Ile macie punktów odhaczonych z tej listy, a które jeszcze do odhaczenia? Z którym macie największy problem? Może uda nam się opracować fajne materiały, by Wam pomóc.

Pamiętajcie, że tu na Bezcukrze my jesteśmy dla Was tutaj, na tym zacnym blogu, na cotygodniowych Q&A, czy w grupie na FB, by wspierać Was w tej drodze.
Bo my wiemy, że kluczem do tego, by sprofesjonalizować rynek rękodzielniczy jest to, by każdy rękodzielnik, który współtworzy ten rynek, miał możliwie największe kompetencje.

Na tym skorzystamy wszyscy!


Buziaki!
Karolina i Gośka