Jak to się dzieje, że jedne marki nawiązują relacje ze swoimi klientami i budują grupę zaangażowanych fanów, gotowych w każdym momencie do dokonania zakupu?
Co bardzo często decyduje o tym, że jedne marki zapamiętujemy szybko i czujemy z nimi dużą więź, a o innych zapominamy niemal natychmiast?
Jak budować zaufanie klientów, jeśli sprzedaje się rękodzieło wyłącznie online? Jaka prosta strategia, gotowa do wdrożenia od razu sprawi, że zwykły klient zacznie być prawdziwym fanem Waszej marki handmade? Co takiego robią rękodzielnicy, którzy mają świetną sprzedaż, a czego nie robi wielu tych, którym wciąż sprzedają niewiele?
-
CONSTANS, CZYLI CO ROBIĆ, ABY SPRZEDAŻ RĘKODZIEŁA BYŁA STABILNA?Karolina i Gośka Odsłony: 8574
-
TOP 10 BIZNESOWYCH BŁĘDÓW RĘKODZIELNIKAKarolina i Gośka Odsłony: 2738