ZDJĘCIA W RĘKODZIELE

ZDJĘCIA W RĘKODZIELE

Czy NAPRAWDĘ tak bardzo potrzebujemy pięknych zdjęć naszego rękodzieła, aby z powodzeniem sprzedawać i aby nasz sklep stał się popularny i chętnie odwiedzany?


TAK, naprawdę potrzebujemy pięknych zdjęć, ponieważ nawet jeśli mamy mega piękny produkt, który jest majstersztykiem designu i rzemiosła, to jeśli zrobimy mu kiepskie zdjęcia, to odbiorca (potencjalny klient) po drugiej stronie ekranu zobaczy kiepski produkt ;)
Bo nasi klienci w wirtualnym świecie nie mają możliwości, by zestawić to, co widzą na ekranie z rzeczywistością. Używają więc wyobraźni do tego, by zbudować sobie jakieś pojęcie o danym produkcie.

 

Jeśli więc fotografie są słabe, klienci zobaczą w swojej wyobraźni słaby produkt!


I to oczywiście działa w dwie strony. 
Mieć fotki przerysowane, wymuskane i tuszujące małe niedoskonałości naszych produktów sprawią, że klient po otworzeniu swojej paczki poczuje rozczarowanie, bo spodziewał się idealnego produktu, który widział na zbyt podrasowanym zdjęciu.


W obu powyższych przypadkach niestety przegrywamy...


Dobre, atrakcyjne zdjęcia, mają bezpośredni wpływ na przyciąganie klientów, a tym samym na wzrost sprzedaży. Kliencki kupują przede wszystkim oczami i na zdjęciach powinniśmy pokazać swoje produkty z jak najlepszej strony, przekazując obrazem także towarzyszące produktom emocje i nastrój.

Dlatego o nasze zdjęcia musimy zadbać i dbać stale. Zdjęcia powinny być piękne, oddawać klimat naszych produktów i budować o nich pozytywne acz realne wyobrażanie.
Fotografie bowiem, to nie tyle prezentacja naszych produktów, co sposób naszej komunikacji z klientami. I to jest ten element, który często stoi na froncie naszej komunikacji ;) 

 
A o dobrej komunikacji z klientami idealnymi, o komunikacji, która flirtuje z nimi i buduje relacje, możecie posłuchać oglądając zapis wideo ze szkolenia merytorycznego, które było transmitowane 18.05.2023 z okazji premiery II edycji kursu SŁOWA MAJĄ MOC. Nagranie będzie dostępne do 29.05.2023 w naszej grupie na FB. 


W szkoleniu była mowa o tym, czym jest ten flirt z klientem i na czym konkretnie polega, dlaczego więzi są ważne i jak je nawiązywać, jakie są 3 fazy budowania relacji z klientami i co jest naszym najsilniejszym orężem w tym wszystkim.
Było też o lejku sprzedażowym i ścieżce klienta oraz troszkę o algorytmach, acz w innym ujęciu, niż się spodziewacie ;)
Opowiedziałyśmy także o tym, jaki największy błąd można popełnić w komunikacji z klientami i jak go uniknąć :)


Temat szkolenia: "Bezcukrowy przepis na komunikację, która buduje relacje z klientem idealnym"

 

Uzyskacie 25% zniżki na wszystkie nasze podręczniki, korzystając z kodu rabatowego: SMMEDYCJA2


Sprzedaż kursu, zniżka na e-booki oraz dostęp do tego nagrania trwa do 29.05.2023 do północy


Ciao!