SZKOŁA BIZNESU HANDMADE

SZKOŁA BIZNESU HANDMADE

"Po tym kursie nic już nie jest tak samo! To jest kurs dla ludzi o mocnych nerwach, gotowych do wielkich zmian” - kursantka I edycji, Emilia

BEZCUKROWA DYCHA to cały semestr poświęcony budowaniu skutecznej strategii biznesu handmade.

11 tygodniowy kurs masterclass jest dostępny raz w roku i obejmuje 11 kluczowych przestrzeni budowania i rozwijania biznesu opartego na rękodziele. W tym kursie rozwijamy umiejętności biznesowe poprzez podawanie praktycznych przykładów, rozwiązań i strategii sprzedaży rękodzieła. W przeciwieństwie do wielu kursów online, BEZCUKROWA DYCHA jest sprofilowana ekskluzywnie pod działalność handmade.

11 modułów kursu, to cykl szkoleń strategicznych. Jeden moduł to jeden tydzień szkoleniowy, który składa się z obszernego live merytorycznego na dany temat oraz tygodniowego wsparcia mentoringowego w grupie kursowej i materiałów PDF do pobrania. Zapis z transmisji live jest stale dostępny dla kursantów.

Poszczególne moduły są ze sobą logicznie powiązane i tworzą ciąg przyczynowo – skutkowy, struktura kursu zaś to autorski program, dostosowany do potrzeb rękodzielników, tych, którzy pracują nad rękodziełem "na pełen etat", ale również tych, którzy rękodziełem i swoją marką handmade mogą zajmować się jedynie "po godzinach".

 

➡️ MODUŁ 0: KLIENT IDEALNY - DEFINIOWANIE GRUPY DOCELOWEJ I BUDOWANIE SOLIDNYCH FUNDAMENTÓW BIZNESU.


To moduł o sprawach NAJWAŻNIEJSZYCH, o fundamentach, na których będziemy stawiać całą markę handmade. Dlatego nazywamy go INKUBATOREM biznesu rękodzielniczego, bo to w tym module tworzymy przyjazny ekosystem do wzrostu i rozwoju.

To w tym module mówimy o przestrzeniach prowadzeniu biznesu, bez których ANI RUSZ dalej. To w tym module znajdziecie informacje o tym, co należy bezwzględnie zrobić wchodząc na rynek handmade lub co należy koniecznie wziąć pod lupę, jeśli już jesteście na tym rynku, ale sprzedaż wcale nie idzie po Waszej myśli.

Powiemy Wam, czym się różni GRUPA DOCELOWA od KLIENTA IDEALNEGO i jak dokonać prawidłowej analizy obydwu tych przestrzeni.

To w tym module podamy Wam nasz bezcukrowy przepis na fajną nazwę dla swojej marki i podpowiemy, kiedy (i jak) warto ją zmienić.

Opowiemy też o wąskim gardle biznesu handmade, o którym warto wiedzieć, aby nie wpakować się na minę :) 

To tu dowiecie się wszystkiego o kliencie idealnym i o tym, jak go szukać i co z wiedzą o nim robić. Z tego modułu dowiecie się również, gdzie znajduje się wąskie gardło biznesu handmade.

 

➡️ MODUŁ 1: KLIENT IDEALNY W PRAKTYCE - JAK WYKORZYSTAĆ WIEDZĘ O GRUPIE DOCELOWEJ W SPRZEDAŻY RĘKODZIEŁA?

Moduł o tym, dlaczego wiedza o KLIENCIE IDEALNYM jest PODSTAWĄ absolutnie WSZYSTKIEGO.

To tutaj pokazujemy czym jest NISZA, czym jest RYNEK DOCELOWY i czym jest AVATAR klienta idealnego i opowiadamy, jaki to ma wpływ na nasza sprzedaż.

Z tego modułu dowiecie się, jak wdrażać wiedzę o swoim kliencie idealnym w życie i jak korzystać z niej każdego dnia budowania swojej marki.

To moduł w którym uczymy Was, jak wejść w buty swojego klienta idealnego, by poczuć to, co on... by w końcu WIEDZIEĆ co robić, a nie zgadywać.

Dwie pierwsze lekcje naszej BEZCUKROWEJ DYCHY (moduły 0 oraz 1), to moment przełomowy w budowaniu marki handmade, często moment, w którym nasze cukiereczki nareszcie NABIERAJĄ ŚWIADOMOŚCI, że naprawdę, wszystko leży w naszych rękach i nie musimy pozostawiać niczego przypadkowi.

Na kanwie tych pierwszych modułów budujemy całą resztę. Wracamy do nich w każdym kolejnym module kursu, pokazując Wam, jak wykorzystywać tę wiedzę do każdego z obszarów poruszanych dalej.

➡️ MODUŁ 2: PRODUKT - CZY SPRZEDAJĘ TO, CO CHCĄ KUPOWAĆ MOI KLIENCI? PLANOWANIE PRODUKTU, TRENDY, KOLEKCJE

To moduł, w którym skupiamy się na Waszej ofercie i produktach, jakie oferujecie swoim klientom. Poznacie prawdziwą alchemię planowania oferty. Opowiemy Wam, czym właściwie jest produkt dla klienta i jakie ma to dla nas znaczenie.

W tym module na czynniki pierwsze rozkładamy proces tworzenia kolekcji. Opowiemy Wam o warstwach, tych sprzedażowo-marketingowych, na jakie można "podzielić" swoją ofertę, by była ona w końcu ATRAKCYJNA dla klientów (dla niektórych naszych cukiereczków, po raz pierwszy).

Powiemy Wam DOKŁADNIE jak powinna wyglądać dobrze zaplanowana kolekcja. Pisząc DOKŁADNIE mamy na myśli to, że powiemy wam ile, jakich sztuk potrzebujecie, aby skutecznie kolekcję móc wypromować i sprzedać... i jak poszczególne projekty ubrać w bieżące trendy modowe, by jednocześnie nie stracić indywidualnego stylu.

Obalimy mit o tym, co jest NAJWAŻNIEJSZE na start w nowych kanałach sprzedaży (np. w multibrandach) - oczywiście wyjaśnimy Wam, dlaczego tak jest i podamy DUŻO LEPSZY i skuteczniejszy sposób na to, by zacząć z przytupem.

To jest ten moment w naszym kursie, w którym cukiereczki już WIEDZĄ co mają zrobić, aby DOBRZE określić swojego klienta idealnego (dowiadują się tego z 2 pierwszych szkoleń, poświęconych właśnie KLIENTOWI IDEALNEMU), i teraz się dowiadują się, jak te informacje konkretnie wykorzystywać, aby ich rękodzieła były dla ich klientów idealnych... kuszące

A takie kuszące rękodzieła, to produkt, nad którym marketingowo pracuje się łatwiej, ponieważ dużo szybciej dochodzi się do momentu, w którym z naszymi klientami idealnymi, zaczynamy REZONOWAĆ. I następuje magia... bo znika konieczność ciągłego PRZEKONYWANIA klientów idealnych do swojej oferty... znika konieczność ciągłego PRZEŁAMYWANIA OPORU, który jest często odpowiedzialny za naszą mentalną niechęć do sprzedawania.

Bo to przełamywanie oporu, to jest właśnie ten przełomowy moment, w którym my, rękodzielnicy zazwyczaj czujemy, że coś ludziom WCISKAMY... i to jest to oślizgłe, zielonkawe i śmierdzące coś, co nas najczęściej POWSTRZYMUJE przed sprzedawaniem i co sprawia, że sprzedawać nie lubimy i nie chcemy. W MODULE 2 kończymy z tym raz na zawsze!

➡️ MODUŁ 3: MARKA - JAK STWORZYĆ WIARYGODNĄ MARKĘ W SWOIM STYLU?

To jest moduł, w którym w głowach naszych kursantek zaczynają się pewne spawy układać jak puzzle.

Z tego modułu dowiecie się o tym, jak stworzyć markę handmade, jak i po co stworzyć misję i wizję i na co trzeba zwrócić uwagę, aby je skutecznie komunikować. Opowiemy Wam o komunikacji wizualnej w formie SYSTEMU, która doprowadzi Was do stworzenia skutecznego brandingu. Skutecznego, czyli takiego, który będzie sprzedawał Wasze rękodzieła.

Budowanie marki handmade podzieliłyśmy na 2 etapy, 2 przestrzenie, bez których w zasadzie nie można mówić o marce rękodzielniczej. Opowiemy Wam, jak stworzyć SPÓJNOŚĆ w marce handmade, do czego właściwie jest nam ta spójność potrzebna i jak ja praktycznie tworzyć.

Moduł o marce otwiera oczy rękodzielników na to, jakie znaczenie dla nich i dla ich klientów ma marka oraz pokazuje, jaką różnicę ona czyni w komunikacji z klientami. To moduł, po którym cukiereczki zaczynają "rękodzielnicze porządki", w końcu, często po raz pierwszy, rozumiejąc co i po co robią.

➡️ MODUŁ 4: EWOLUCJA SPRZEDAŻY - JAK PRZEJŚĆ NA WYŻSZY POZIOM, ZE SPRZEDAŻY OKAZJONALNEJ, NA SPRZEDAŻ REGULARNĄ?

To tu nauczycie się patrzeć na sprzedaż strategicznie.

Opowiemy Wam jak używać wiedzy zdobytej w poprzednich modułach, do zarabiania uczciwych pieniędzy na rękodziele, omówimy Wam skuteczne kanały sprzedaży rękodzieła i sposoby na ich wykorzystywanie.

Kanał sprzedaży to narzędzie i jeśli będzie popsute - to nie będzie działać. Po prostu.

Dlatego 4 MODUŁ naszego kursu, to rozbudowany audyt kanałów komunikacji i kanałów sprzedaży rękodzieła. To moduł, w którym nauczycie się tworzyć PRZYJAZNE ŚRODOWISKO - online i offline - w którym Wasi klienci, będą się czuć dobrze i w którym będziecie w stanie kontrolować to, jak będą się poruszać.

Dowiecie się, co powinno się znaleźć na stronie ze sklepem, aby było to miejsce ZAKUPOWE, a nie miejsce, w którym klienci sobie błądzą bez celu. Dowiecie się, co dla odmiany powinno znaleźć się na BLOGU, by przestać pisać blog dla samego pisania. Dokładnie omawiamy też, na co zwrócić uwagę w kanałach w mediach społecznościowych - FB oraz IG, po co nam grupa facebookowa oraz jak ogarnąć swoje profile w rękodzielniczych multibrandach, takich jak Pakamera czy Etsy, aby nie tylko sprzedawać za ich pośrednictwem swoje rękodzieło, ale też budować świadomość swojej marki.

Dowiecie się, jak przygotować się na targi i kiermasze i co robić podczas takich targów.

To jest moduł, w którym zobaczycie perspektywę swojej marki... od strony klienta, zobaczycie co jest ważne i dlaczego dane elementy są ważne i co w związku z tym należałoby robić :) Ten moduł, to jest niesamowita przygoda. Mentalna, bo to tutaj nabieramy świadomości takiej "MOCY SPRAWCZEJ" nad klientami w sprzedaży rękodzieła :) Achhhhhhh... Hot stufff :D

➡️ MODUŁ 5: RĘKODIZELNICZA ŚCIEŻKA KLIENTA - JAK STWORZYĆ LEJEK SPRZEDAŻOWY PRDUKTU FIZYCZNEGO?

Na tym etapie kursu, mamy już przerobiony temat klienta idealnego (w tym roku dużo bardziej, niż w ubiegłych), wiemy, jak stworzyć ofertę, mamy obcykany branding i budowanie marki oraz wszystkie miejsca online i offline gotowe, na przyjęcie klientów. To są niezbędne elementy, z których można już układać tak zwane lejki sprzedażowe i tworzyć ścieżki klienta, by zacząć swoje rękodzieło sprzedawać ŚWIADOMIE, a nie przypadkowo.

To w tym module będzie o lejkach, ale nie będziemy za ich pomocą destylować alkoholu (choć część kursantek wyrażało chęć walnięcia pięćdziesiątki po tym module). Będą to lejki sprzedażowe, o których opowiemy w sposób PRAKTYCZNY. Powiemy Wam DOKŁADNIE, krok po kroku, co i kiedy i jak robić, aby zwiększać swoje szanse na coraz większą i coraz bardziej regularną sprzedaż.

Dowiecie się, jakie są etapy lejka sprzedażowego i co robić, na każdym z tych etapów. Opowiemy Wam, jakie pytania powinniście zadawać sobie i jakich odpowiedzi szukać na każdym z tych etapów, aby skutecznie tego klienta przeprowadzać od pierwszego kontaktu do koszyka zakupowego.

Dowiecie się, czym jest mikro konwersja i makro konwersja i do czego te konwersje są nam potrzebne i jak wykorzystywać o nich wiedzę w praktyce.

Po tym module zaczniecie zupełnie inaczej patrzeć na sprzedaż rękodzieła, zobaczycie ją w pewnym, bardzo ważnym kontekście. Bardzo praktycznym i pewne sprawy w końcu staną się dla Was LOGICZNE. Zaczniecie nabierać praktyki PRZEWIDYWANIA tego, jak Wasi klienci będą się zachowywać i nauczycie się wnioski z tego przewidywania wykorzystywać w sprzedaży.

➡️ MODUŁ 6: WYCENA RĘKODZIEŁA I POZIOM CEN - JAK ZARABIAC PIENIĄDZE, A NIE TYLKO POKRYWAĆ KOSZTY?

To jest moduł, po którym ukuło się już na stałe stwierdzenie, że #ryjemyberety. Wycenianie rękodzieła bowiem potraktowałyśmy w nim zupełnie inaczej, niż się tego spodziewacie. Nie podamy Wam wzoru matematycznego na cenę rękodzieła, zamiast tego nauczymy Was jak STRATEGICZNIE wyceniać swoje rękodzieła, na co zwrócić uwagę, jakie powinny być proporcje cenowe i jak te ceny komunikować klientom, by ci się nie targowali.

Wycena rękodzieła, to jeden z najgorętszych i najczęściej poruszanych przez rękodzielników tematów, budzi też najwięcej kontrowersji. To dlatego program tego modułu (zaraz po temacie klienta idealnego) układałyśmy najdłużej, ze wszystkich modułów BEZCUKROWEJ DYCHY.

Jest też powód, dla którego jest to dopiero 6 moduł tego kursu, ale dlaczego tak jest, to już dowiecie się na kursie (zdradzimy Wam tylko, że cały kurs jest ułożony w pewnej chronologii, która zwyczajnie musi być zachowana, aby nasze działania były skuteczne i oby nie było sytuacji, w której tak intensywnie wozimy te strategiczne taczki, że nie ma kiedy ich załadować. Moduł o cenie, zaraz po module o KLIENCIE IDEALNYM, jest tym, który ryje beret najbardziej. To tutaj przychodzą największe rewolucje, ale rewolucje poprzedzone pewnym, konkretnym działaniem. Dzięki temu nasze cukiereczki po kursie podwyższają swoje ceny nawet o 300% i...wcale nie notują spadku sprzedaży, wręcz przeciwnie.

W tym module nie usłyszycie od nas "musicie się cenić"

W tym module obalamy mity cenowe i dobre rady cioci Zosi odnośnie cen. Pokazujemy, gdzie są usytuowane najczęstsze błędy w myśleniu o cenie i dlaczego (i co z tym fantem począć). Rozkładamy na łopatki konkurowanie cenowe, pokazujemy co trzeba zrobić, by już NIGDY niższa cena nie była argumentem do sprzedaży.

W tym module nie tylko opisujemy dokładnie wszystkie składowe ceny produktu handmade, ale tłumaczymy, dlaczego ta składowa znajduje się w tej cenie (i co się może wydarzyć, jeśli ją zignorujemy). Podamy Wam dobry wzór na cenę i wytłumaczymy, czym są jej poszczególne elementy. Wyjaśnimy czym jest MARŻA i na konkretnym przykładzie wyjaśniamy, jak ją liczyć (i dlaczego to ważne, aby ją liczyć). 

W tym module dowiecie się, CO TO ZNACZY, że produkt handmade jest produktem PREMIUM i od czego ta jego "premiowość" zależy (bo zależy ona kompletnie od czegoś innego, niż sądzi większość rękodzielników). Pokażemy Wam, jak wyceniać rękodzieła w kontekście CAŁEJ OFERTY! To jest prawdziwe MAPOWANIE CENOWE, sposób na stworzenie oferty, który bierze pod uwagę WSZYSTKO to, co oferujecie i wyciska z tego każdą kropelkę, układając poszczególne elementy w logiczną, klarowną całość.

Powiemy Wam też, jak mądrze podwyższać swoje ceny (bo to, że po tym kursie je podwyższycie, jest w zasadzie pewne i dlaczego to ważne, aby je podwyższać.

To jest moduł, w którym cena przestaje być Waszym demonem. Dzięki temu, że do modułu 6 przygotowywaliśmy się przez 5 poprzednich modułów, cena staje się dla cukiereczków logicznym i niegroźnym narzędziem w pracy rękodzielnika -przedsiębiorcy. Staje się sprzymierzeńcem, a nie wrogiem.

➡️ MODUŁ 7: KONKURENCJA - JAK MADRZE KONKKUROWAĆ, ABY WSPÓŁISTNIEĆ NA TYM SAMYM RYNKU?

No więc właśnie... Jak właściwie radzić sobie z tą konkurencją? Co z nią zrobić, bo przecież jak zakopiemy w lesie, to pójdziemy siedzieć...ta strategia, choć efektywna, to jednak odpada.

Mamy na konkurencję znacznie lepszy sposób.

Z tego modułu dowiecie się, że współistnieć na tym samym rynku, to nie znaczy eliminować z niego konkurencję. Nauczycie się rozpoznawać, kto naprawdę tą konkurencją JEST, a kto jest nią jedynie pozornie - nauczymy Was ją rozróżniać. W tym module opowiemy Wam, jak rozprawić się z jednym z największych koszmarów rękodzielnika, czyli z hasłem "a tam można kupić takie samo, taniej".

Z tego modułu dowiecie się, co robić, aby konkurencja nam nie przeszkadzała w rozwoju, nauczycie się w jaki sposób przejść ponad nią i jeszcze na tym skorzystać. Na bazie praktycznego ćwiczenia udowodnimy Wam, że Wasze koszmary o konkurencji to pikuś i podpowiemy, co robić, gdy nas kopiują (mamy na to 12 kroków)

W tym module porozmawiamy o niszy rynkowej i o tym, jak wykorzystać wiedzę o niej, w rozwoju marki handmade i o tym, dlaczego to DOBRZE, jeśli mamy konkurencję (a są 3 bardzo ważne powody :)). Na koniec pokażemy Wam, jak prawidłowo przeprowadzić analizę konkurencji i powiemy, po co właściwie jest nam ta analiza potrzebna.

To jest ten moduł, w którym nasze cukiereczki odcinają mentalne sznury, które bardzo często hamują rozwój i odbierają przyjemność z tworzenia rękodzieła i budowania marki handmade. To moduł, który da Wam lekkość, to moduł, w którym wywalacie w cholerę ten "konkurencyjny" kamień, który wiele z Was nosi na plecach. Po tym module aż czuć taką "zbiorową ulgę", można więc powiedzieć, że to moduł terapeutyczny.

➡️ MODUŁ 8: MARKETING I REKLAMA RĘKODZIEŁA - STRATEGIA EFEKTYWNEJ PROMOCJI.

To jest moduł, w którym uszyjemy nasz rękodzielniczy patchwork - poszczególne elementy każdego z poprzednich modułów złożymy w jeden wielki masterplan promocji i marketingu produktów handmade.

Marketing to jest takie coś, co wzmacnia to, co już mamy w naszych markach handmade...jeśli poszczególne elementy naszej strategii są słabe...marketing uwypukli te słabości, jeśli natomiast te elementy są przemyślane i dopracowane, marketing uwypukli ich mocne strony... Tylko wtedy stanie się dla naszego biznesu rękodzielniczego dźwignią, o której piszą w książkach :) Nie da się tego zrobić dobrze inaczej :)

To właśnie dlatego za marketingi bierzemy się dopiero w 8 module BEZCUKROWEJ DYCHY, choć w wielu kursach, jest to punkt początkowy.

Do tego momentu naszego kursu bowiem, wszystkie składowe strategii marki handmade, będziecie już mieli rozłożone na czynniki pierwsze... i jak to mówią, będzie w czym rzeźbić (i pisząc "w czym" mamy na myśli szlachetny materiał, a nie to drugie, w czym często niestety wiele firm marketingowo rzeźbi ;) ? )

8 MODUŁ to czas na układanie strategicznych puzzli. W tym module dowiecie się CZYM tak naprawdę jest ta cała strategia marketingowa, na czym polega, jakie ma składowe. Które jej elementy są ważne tylko z pozoru, a które są naprawdę ważne. W tym module nauczymy Was układania PLANU ARKETINGOWEGO do promocji rękodzieła, omówimy jego poszczególne elementy oraz opowiemy co i kiedy, z którym elementem należy zrobić, aby dać sobie największe szanse na powodzenie.

Opowiemy Wam też o content marketingu i jego praktycznym wykorzystaniu w planie marketingowym. Z tego modułu dowiecie się też, co trzeba zrobić, aby Wasza strategia marketingowa była po prostu skuteczna.

W końcu, na przykładzie naszych własnych marek (PiLLow Design i Perfect Day), podamy Wam taką strategię marketingową krok-po-kroku, konkretnie, bez owijania w bawełnę. Opowiemy o tym, jak same się szykujemy do takiej strategii, jakie podejmujemy konkretne kroki (i w jakiej kolejności).

W ostatniej części szkolenia, opowiemy Wam, jakie korzyści daje praca oparta na strategicznych planach marketingowych, co to konkretnie, wymiernie daje nam, rękodzielnikom...ile asów pozwala nam ukryć w rękawach i jaki wpływ ma na naszą codzienną pracę.

➡️ MODUŁ 9: RZEMIOSŁO SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY - TECHNIKI, KTÓRE PRZYNOSZĄ EFEKTY.

Czy wiecie, że jeśli przestaniecie sprzedawać swoje rękodzieło, ludzie zaczną je kupować? Banał, nie? Myślimy, że wiele z Was już te słowa słyszało.

Tylko czy wiecie, co one znaczą W PRAKTYCE? Jak właściwie działa ta sprzedaż bez sprzedawania i jak ona działa na rynku handmade?

Ten moduł kursu BEZCUKROWA DYCHA rozkłada na czynniki pierwsze cały proces sprzedaży.

To w tym module poznacie WARUNKI skutecznej sprzedaży, to w tym module podamy Wam, jak na złotej tacy 14 TECHNIK SPRZEDAŻY, ubranych nie w teorię, ale w PRAKTYKĘ. Niczego nie będziecie musieli się domyślać, niczego nie będziecie musieli "przekładać na swoje"... Bo my tych 14 technik sprzedaży już przełożyłyśmy na język i rynek rękodzielniczy, przetestowałyśmy i opisałyśmy zrozumiałym, prostym językiem. Na koniec poparłyśmy to wszystko konkretnymi przykładami.

To w tym module poznacie CYKL PODEJMOWANIA DECYZJI, pokażemy Wam, jak rozpoznać poszczególne etapy tego cyklu w rozmowie z klientem - tej online i tej offline i co KONKRETNIE można robić na każdym z tych etapów, by skutecznie sprzedać.

To ten moduł, w którym alchemia sprzedaży staje się prostsza, bo ZROZUMIAŁA. To również ten moduł, w którym rozprawiamy się ze STRACHEM PRZED SPRZEDAWANIEM.

Dla wielu z Was, to będzie pierwszy raz, gdy pomyślicie, że sprzedaż może być przyjemna i skuteczna :)

➡️ Moduł 10: NIEWYGODNE KWESTIE - TRUDNY KLIENT, REKLAMACJE, NEGATYWNE OPINIE, NEGOCJACJE CEN.

Każdy z nas pragnie, aby prowadzenie biznesu było przyjemne, abyśmy czerpali z jego prowadzenia nie tylko pieniądze, ale również, satysfakcję i radość. Nie chcemy, by prowadzenie go przypominało pole bitwy, abyśmy, zamiast pracować nad tworzeniem kolekcji i domykaniem sprzedaży, musieli opracowywać strategie bitewne...Właśnie dlatego po pierwsze, musimy nauczyć się rozpoznawać trudnych klientów, by wyeliminować ten problem już na samym początku. A trudni klienci „ujawniają” nam się dość szybko, tylko my często, w obawie przed utratą sprzedaży, oszukujemy się, że tego nie widzimy (ile z Was władowało się w taką współpracę ze strachu, a potem żałowało, bo współpraca albo szła jak po grudzie, albo zakończyła się dla Was finansową stratą, albo w ogóle nie doczekała się finału w postaci sprzedaży?).

W pierwszej części szkolenia modułu 10, opowiemy Wam, jak rozpoznać KLIENTA TRUDNEGO już na samym początku współpracy. Pokażemy Wam najczęstsze "objawy" takiego klienta, czyli zwyczajnie opowiemy o sygnałach ostrzegawczych.

Następnie pokażemy Wam, jak sobie z takim klientem radzić, aby obie strony były w efekcie współpracy zadowolone.

Środkowa część szkolenia modułu 10, to NEGOCJACJE BIZNESOWE ale też NEGOCJACJE CEN z klientami. Z tej części szkolenia dowiecie się, co trzeba zrobić PRZED przystąpieniem do negocjacji biznesowych, jak się do nich DOBRZE przygotować, co robić (a może nawet ważniejsze - czego NIE robić) w ich trakcie, na co zwrócić szczególną uwagę i czego trzeba koniecznie unikać, bo inaczej będą kłopoty. Podamy Wam proste i łatwe do wdrożenia zasady negocjacji cenowych, biznesowych, które wdrożycie nawet jeśli jesteście jeszcze przed pierwszymi negocjacjami w życiu i powiemy, co bardzo często robią rękodzielnicy, co zabija szanse na dobry wynik negocjacji biznesowych.

Kolejna część szkolenia, to NEGOCJACJE CEN z KLIENTAMI. Z tej części dowiecie się, jak sobie z nimi radzić, jaką one najczęściej przybierają formę, co robić z klientami, którzy proszą o rabat i jakie JEDNO nasze działanie sprawia, że sami inspirujemy naszych klientów do tego, by z nami negocjowali ?

Ostatnia, czwarta część szkolenia to NEGATYWNE OPINIE i NIEZADOWOLENI KLIENCI. Z tej części szkolenia dowiecie się, jak sobie radzić z niezadowolonym klientem, aby zminimalizować ryzyko negatywnej opinii. Jakie nasze działania mogą zmienić klienta niezadowolonego w całkiem zadowolonego i nawet takiego, który będzie polecał nasze produkty. Powiemy Wam również co robić, gdy mleko się rozleje i pojawi się jednak, mimo wszystko, negatywna opinia o naszej marce.

OSTATNI MODUŁ BEZCUKROWEJ DYCHY, to dopinanie ostatnich guzików w strategii marki handmade.

Można pomyśleć, że jest mało ważny - ale tak, jak niedopięta koszula sprawia, że cała stylóweczka jest "niedokończona" i mało elegancka, tak te niewygodne kwestie mogą sprawić, że cała nasza robota wykonana wcześniej, da niewystarczające rezultaty lub popsuje te już wypracowane.

Mądre, przemyślane i sprawdzone podejście nawet do najbardziej kłopotliwych spraw, pozostawi zwyczajnie DOBRE WRAŻENIE o Waszych markach. Tak jak dobrze wyprasowana, dopięta koszula na uroczystej kolacji robi dobre wrażenie i pokazuje, że to jest WAŻNA kolacja.

Takie podejście sprawi też, że Wasi klienci i potencjalni partnerzy biznesowi zapamiętają Was, jako osoby profesjonalne i dobrze przygotowane. A to jest ZAWSZE wyrazem poszanowania drugiej osoby. A szacunek ten jest wybitnie ważny w każdym biznesie.

 

❤❤❤ Właśnie otworzyłyśmy drzwi do kursu i do 10 STYCZNIA 2021 MOŻNA GO KUPIĆ W OFERCIE PREMIEROWEJ ❤❤❤

 

Jest też ZNIŻKA i Bonus :)

❤ ➡️ 11 MODUŁÓW możecie nabyć ze ZNIŻKĄ o wysokości 390zł, premierowo w cenie 1755zł 


do każdego pakietu dokładamy Wam w BONUSIE dodatkowe szkolenie, czyli


❤ ➡️ MODUŁ 11 - BONUSOWY - "KLIENT IDEALNY WYSOKIEJ JAKOŚCI"

Po przerobieniu całego kursu, każdy cukiereczek będzie miał już pewną świadomość biznesową, która pozwoli na nałożenie dodatkowego filtra na obraz klienta idealnego.

Z tego modułu bonusowego dowiecie się, co sprawia, że klienci idealni, zaczynają w markach handmade, dostrzegać WARTOŚĆ, za którą będą chcieli zapłacić WIĘCEJ. W tym module pokażemy Wam, jak tę wartość ILUSTROWAĆ i powiemy, co trzeba zrobić w naszej komunikacji, aby zacząć przyciągać ludzi, którzy faktycznie mają pieniądze na tak zwane "zbytki" i lubią je wydawać na produkty PREMIUM.

Opowiemy Wam, co zmniejsza opory cenowe i jak praktycznie wdrażać informacje z tego modułu do komunikacji z klientami.

 

TEN MODUŁ NIE BĘDZIE DOSTEPNY W SPRZEDAŻY, MOŻNA GO OTRZYMAĆ JAKO BONUS WYŁĄCZNIE PRZY ZAKUPIE PEŁNEGO KURSU DO DNIA 10.01.2021

 

KURS MOZECIE KUPIĆ TUTAJ: ➡️ ➡️ http://bit.ly/DYCHA3CAŁYKURS


❤ Po 10 STYCZNIA 2021 cena pełnego kursu wrośnie do 2145zł i zniknie BONUS ❤


❤ TUTAJ POBIERZECIE SOBIE PLAN KURSU:


➡️ ➡️ https://bit.ly/PlanLekcjiDycha2021

 

 

Ten kurs to mega przygoda. Ten kurs sprawia, że zmienia się optyka patrzenia na prowadzenie biznesu handmade.


Ten kurs to kroki, sprofilowane bardzo precyzyjnie pod rękodzieło i ułożone chronologicznie. Tydzień po tygodniu pokażemy Wam, jak na zasadzie "step-by-step" stworzyć dobrą markę i zbudować na niej dobry biznes rękodzielniczy. Od czego zacząć i co robić po kolei, aby nie trzeba było się cofać...


I nawet jeśli jesteście w stanie stawiać te kroczki bardzo powoli, nawet, jeśli to będzie tylko jeden mały kroczek każdego dnia, przez rok, to z tym kursem po roku, będziecie mieć postawionych 365 kroków zrobionych w DOBRYM kierunku. Bo jak to powiedział kiedyś Emil Oesch "Do sukcesu nie ma żadnej windy. Trzeba iść po schodach". Ważne, aby stąpać po tych właściwych ❤


Chodźcie!


To będzie PETRDA!


Do zobaczenia!

👯‍♀️Karolina i Gośka👯‍♀️

PRZYPNIJ SOBIE PINA