NAJLEPSZY SEZON ŚWIĄTECZNY EVER! Cz. 2

NAJLEPSZY SEZON ŚWIĄTECZNY EVER! Cz. 2

Jak zaplanować rękodzielniczą, przedświąteczną promocję?

Co, gdzie i kiedy należy zrobić, aby przedświąteczna promocja była udana?

 

Wpadamy dzisiaj do Was z kolejnym, sprzedażowym rozkładem jazdy na te święta

 

Skoro mają to być najlepsze sprzedażowo żniwa ever, to trzeba się do nich najlepiej ever przygotować (zwłaszcza, że będzie na co wydawać te zarobione pieniądze - chociażby na własny rozwój i naukę biznesu, korzystając z e-booków i szkoleń dostępnych w naszym sklepie online).

Tym bardziej, że przed nami są te wszystkie gorące marketingowo "czarne" daty i mamy jeszcze trochę czasu, by doszlifować plany promocyjne na maxa.

Nie ma nic gorszego od nieprzemyślanej akcji, w której po prostu wrzucamy w internety produkty zupełnie randomowo, oczekując, że klienci połaszą się na niższą cenę lub fajny pakiet. Nic z tych rzeczy. Obecnie klienci są bardzo, bardzo świadomi zakupowo, a konkurencja jest spora i coraz bardziej świadoma (widzimy to choćby po tym, jak rozwijają się rękodzielnicy w naszym kursie), promocja więc musi być naprawdę dobrze przemyślana i dopasowana nie tylko do oczekiwań klientów idealnych, ale również odpowiednio zakomunikowana.

Bardzo istotne jest więc to, aby zaplanować konkretnie wszystko, co łączy się z przeprowadzeniem akcji promocyjnej - od grafik i tekstów, poprzez terminy publikacji, drafty wpisów, po wybór odpowiednich kanałów komunikacji. Łapcie więc kolejną infografikę, tym razem z konkretnymi, strategicznymi wytycznymi, dotyczącymi kampanii promocyjnej.

 

 

Pamiętajcie też o przeczytaniu pierwszej części artykułu - PRZEDŚWIĄTECZNY ROZKŁAD JAZDY

 

Na koniec, tradycyjnie już zapraszamy Was do naszej społeczności rękodzielników przedsiębiorców: http://bit.ly/GrupaBezCukru 

Na nasz kanał na You Tube, na którym znajdziecie cała masę pełnej marketingowego  mięsa, bezcukrowej wiedzy o biznesie handmade: www.bit.ly/BezcukrowyJutub

Polecamy Wam również naszego bestsellerowego e-booka, z którego dowiecie się, jak znaleźć klienta idealnego na rękodzieło: E-BOOK KLIENT IDEALNY

 

 

Tymczasem, miejcie fajny dzień i do zobaczenia na cotygodniowym, środowym live (o godz. 19:30)!

 

Ciao!

Karolina i Gośka