NAJLEPSZY SEZON ŚWIĄTECZNY EVER! Cz. 2

Czyli kolejny, przedświąteczny rozkład jazdy.
???? Jak zaplanować rękodzielniczą, przedświąteczną promocję?
???? Co, gdzie i kiedy należy zrobić, aby przedświąteczna promocja była udana?
Wpadamy dzisiaj do Was z kolejnym, sprzedażowym rozkładem jazdy na te święta.
Skoro mają to być najlepsze sprzedażowo żniwa ever, to trzeba się do nich najlepiej ever przygotować (zwłaszcza, że będzie na co wydawać te zarobione pieniądze, bo chociażby na własny rozwój w II edycji naszego "ryjącego beret" kursu BEZCUKROWA DYCHA, którego sprzedaż ruszy tuż po świętach ;) ).
Tym bardziej, że przed nami są te wszystkie gorące marketingowo "czarne" daty i mamy jeszcze trochę czasu, by doszlifować plany promocyjne na maxa.
Nie ma nic gorszego od nieprzemyślanej akcji, w której po prostu wrzucamy w internety produkty zupełnie randomowo, oczekując, że klienci połaszą się na niższą cenę lub fajny pakiet. Nic z tych rzeczy. Obecnie klienci są bardzo, bardzo świadomi zakupowo, a konkurencja jest spora i coraz bardziej świadoma (widzimy to choćby po tym, jak rozwijają się rękodzielnicy w naszym kursie), promocja więc musi być naprawdę dobrze przemyślana i dopasowana nie tylko do oczekiwań klientów idealnych, ale również odpowiednio zakomunikowana.
Bardzo istotne jest więc to, aby zaplanować konkretnie wszystko, co łączy się z przeprowadzeniem akcji promocyjnej - od grafik i tekstów, poprzez terminy publikacji, drafty wpisów, po wybór odpowiednich kanałów komunikacji. Łapcie więc kolejną infografikę, tym razem z konkretnymi, strategicznymi wytycznymi, dotyczącymi kampanii promocyjnej.
Pamiętajcie też o naszym PRZEDŚWIĄTECZNYM ROZKŁADZIE JAZDY <-- KLIK :)
Na koniec, tradycyjnie już zapraszamy Was do naszej społeczności rękodzielników przedsiębiorców KLIK --> http://bit.ly/GrupaBezCukru
Na nasz kanał na You Tube, na którym znajdziecie cała masę pełnej marketingowego mięsa, bezcukrowej wiedzy o biznesie handmade: www.bit.ly/BezcukrowyJutub
Polecamy Wam również naszego bestsellerowego e-booka, z którego dowiecie się, jak znaleźć klienta idealnego na rękodzieło: https://biznesbezcukru.pl/sklep/oferta
Tymczasem, miejcie fajny dzień i do zobaczenia na cotygodniowym, środowym live (o godz. 19:30)!
Ciao!
Karolina i Gośka