
Karolina i Gośka
To my powołałyśmy do życia projekt Bez cukru. dedykowany branży kreatywnej. Kim jesteśmy? Poznaj nas bliżej!
Karolina Mackiewicz:
Marketingowiec i strateg z wykształcenia, twórca kreatywny z zamiłowania.
Lubię prostotę, minimalizm, wygodę i kolor czarny. Uwzględniam swoje upodobania w biżuterii, którą tworzę.
W chwilach czytam krwawe kryminały, a gdy nie projektuję biżuterii bawię się słowem - wymyślam nazwy marek, kolekcji i przedsięwzięć.
Moje supermoce to multitasking, zdystansowane poczucie humoru i niestandardowe działanie.
Gośka Sowa:
Również marketingowiec i strateg z wykształcenia, projektant akcesoriów i biżuterii oraz trendsetter w branży ślubnej.
Lubię koty, Stephena Kinga i dłuuugie kąpiele w wannie. Kocham tekstylia, piękne kamienie i misterne wzory.
Chwil wolnych mam jak na lekarstwo, ale gdy już się pojawią spędzam je na ukochanym Roztoczu, pływając kajakiem.
Moje supermoce to zaginanie czasoprzestrzeni i realizacja zadań w warunkach totalnego chaosu.
Oprócz projektu Bez cukru. wspólnie prowadzimy markę Perfect Day by PiLLow Design, która funkcjonuje lokalnie na rynku lubelskim oraz online.
Czerpiemy mnóstwo radości i satysfakcji z realizacji tych przedsięwzięć i chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem z innymi rękodzielnikami.

JAK ZMIENIĆ NAZWĘ SWOJEJ MARKI HANDMADE?
Jeśli planujesz zmianę nazwy swojej marki w ramach jej liftingu (lub po prostu szukasz nazwy dla siebie, bo jeszcze jej nie posiadasz), ten wpis może Ci się przydać 🔥💡⚠

JAK ZAŁOŻYĆ DOBREGO, RĘKODZIELNICZEGO BLOGA, KTÓRY BĘDZIE SKUTECZNIE SPRZEDAWAŁ?
🆘 Co tak naprawdę determinuje skuteczność bloga rękodzielniczego?
🆘 Jak stworzyć bloga, który będzie skutecznym sprzedawcą naszego rękodzieła i gdzie nauczyć się go tworzyć ZA DARMO???

4 SPOSOBY NA ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY RĘKODZIEŁA POPRZEZ BUDOWANIE ZAUFANIA KLIENTÓW.
🆘 Jak budować zaufanie klientów, jeśli sprzedaje się rękodzieło wyłącznie online?
🆘 Jaka prosta strategia, gotowa do wdrożenia od razu sprawi, że zwykły klient zacznie być prawdziwym fanem Waszej marki handmade?
...

DRUTY i SZYDEŁKO - CZY DA SIĘ NA TYM SENSOWNIE ZARABIAĆ?
🆘 CZY DA SIĘ ZARABIAĆ SENSOWNE PIENIĄDZE NA SZYDEŁKOWANIU?
🆘 O CZYM PAMIĘTAĆ PRZY BUDOWANIU MARKI OPARTEJ O WYROBY DZIERGANE ?

JAK SPRZEDAWAĆ RĘKODZIEŁO PO SEZONIE?
🆘 Czy czas po piku sprzedażowym, to czas, który można wykorzystać wyłącznie na relaks i sprzątanie pracowni?
🆘 Co może zrobić rękodzielnik, aby nawet w sezonie ogórkowym, budować wokół swojej marki społeczność zaanga...

15 SKUTECZNYCH POMYSŁÓW NA NISKOBUDŻETOWĄ PROMOCJĘ RĘKODZIEŁA W SIECI, KTÓRA ZWIĘKSZY TWOJĄ SPRZEDAŻ
🆘 Jak skutecznie i tanio promować rękodzieło?

11 NAJCZĘSTSZYCH BŁĘDÓW POPEŁNIANYCH NA TARGACH I KIERMASZACH
W przerwie pomiędzy kandelabrowymi kolczykami sutaszowymi a biżuteryjnym wiankiem ślubnym, aby nie oszaleć (bo przecież, nawet jak się coś bardzo, bardzo lubi, przy nadmiarze tej dobroci, można oszaleć, prawda? Macie tak? Że klęska urod...

CONSTANS, CZYLI CO ROBIĆ, ABY SPRZEDAŻ RĘKODZIEŁA BYŁA STABILNA?
No i jak się macie w ten piękny, magiczny, przedświąteczny czas? (och, jak cudownie, że nie da się rzucać pomidorami przez ekran komputera, bo pewnie bym już oberwała).