Karolina i Gośka

Karolina i Małgorzata czyli biznez bez cukrzenia

To my powołałyśmy do życia projekt Bez cukru. dedykowany branży kreatywnej. Kim jesteśmy? Poznaj nas bliżej!

Karolina Mackiewicz:
Marketingowiec i strateg z wykształcenia, twórca kreatywny z zamiłowania.
Lubię prostotę, minimalizm, wygodę i kolor czarny. Uwzględniam swoje upodobania w biżuterii, którą tworzę.
W chwilach czytam krwawe kryminały, a gdy nie projektuję biżuterii bawię się słowem - wymyślam nazwy marek, kolekcji i przedsięwzięć.
Moje supermoce to multitasking, zdystansowane poczucie humoru i niestandardowe działanie.

Dzięki nim powstał biznes bez cukru - czyli Gośka i Karolina
Gośka Sowa:
Również marketingowiec i strateg z wykształcenia, projektant akcesoriów i biżuterii oraz trendsetter w branży ślubnej.
Lubię koty, Stephena Kinga i dłuuugie kąpiele w wannie. Kocham tekstylia, piękne kamienie i misterne wzory.
Chwil wolnych mam jak na lekarstwo, ale gdy już się pojawią spędzam je na ukochanym Roztoczu, pływając kajakiem.
Moje supermoce to zaginanie czasoprzestrzeni i realizacja zadań w warunkach totalnego chaosu.

Oprócz projektu Bez cukru. wspólnie prowadzimy markę Perfect Day by PiLLow Design, która funkcjonuje lokalnie na rynku lubelskim oraz online.
Czerpiemy mnóstwo radości i satysfakcji z realizacji tych przedsięwzięć i chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem z innymi rękodzielnikami.

Tylko dla Was - Gośka i Karolina - czyli biznes bez cukru.

"Po tym kursie nic już nie jest tak samo! To jest kurs dla ludzi o mocnych nerwach, gotowych do wielkich zmian” - kursantka I edycji, Emilia

🆘 Chciałabym dziś napisać wam o błędach, tych podstawowych i tym samym tych najczęściej popełnianych przez rękodzielników, którzy są na początku swojej drogi biznesowej.

🆘 O CZYM CZĘSTO NIE WIEDZĄ RĘKODZIELNICY STARTUJĄCY Z BIZNESEM HANDMADE?

🆘 CO WARTO SOBIE PRZEANALIZOWAĆ NA SAMYM POCZĄTKU, ZANIM POSTAWIMY PIERWSZE KROKI BIZNESOWE?

🆘 JAK ZBUDOWAĆ MARKĘ OPARTĄ O WYROBY CERAMICZNE I GLINIANE?

🆘 6 NAJWAŻNIEJSZYCH ELEMENTÓW BIZNESU CERAMICZNEGO - O CZYM WARTO PAMIĘTAĆ?

🆘 JAK TO WŁAŚCIWIE JEST Z TYM "DROGIM" RĘKODZIEŁEM? 

Czyli kolejny, przedświąteczny rozkład jazdy.

🆘 Jak zaplanować rękodzielniczą, przedświąteczną promocję?

🆘 Co, gdzie i kiedy należy zrobić, aby przedświąteczna promocja była udana?

🆘 Co się zmieniło w prowadzeniu biznesu handmade w 2020 r.

🆘 Co się zmieni w 2021 i jaki to ma wpływ na nasze marki?

🆘 DLACZEGO TAK WAŻNE JEST, ABY UŚWIADOMIĆ SOBIE, ŻE NIE DA SIĘ SKUTECZNIE ROZWIJAĆ MARKI, DZIAŁAJĄC W POJEDYNKĘ?