Karolina i Gośka

Karolina i Małgorzata czyli biznez bez cukrzenia

To my powołałyśmy do życia projekt Bez cukru. dedykowany branży kreatywnej. Kim jesteśmy? Poznaj nas bliżej!

Karolina Mackiewicz:
Marketingowiec i strateg z wykształcenia, twórca kreatywny z zamiłowania.
Lubię prostotę, minimalizm, wygodę i kolor czarny. Uwzględniam swoje upodobania w biżuterii, którą tworzę.
W chwilach czytam krwawe kryminały, a gdy nie projektuję biżuterii bawię się słowem - wymyślam nazwy marek, kolekcji i przedsięwzięć.
Moje supermoce to multitasking, zdystansowane poczucie humoru i niestandardowe działanie.

Dzięki nim powstał biznes bez cukru - czyli Gośka i Karolina
Gośka Sowa:
Również marketingowiec i strateg z wykształcenia, projektant akcesoriów i biżuterii oraz trendsetter w branży ślubnej.
Lubię koty, Stephena Kinga i dłuuugie kąpiele w wannie. Kocham tekstylia, piękne kamienie i misterne wzory.
Chwil wolnych mam jak na lekarstwo, ale gdy już się pojawią spędzam je na ukochanym Roztoczu, pływając kajakiem.
Moje supermoce to zaginanie czasoprzestrzeni i realizacja zadań w warunkach totalnego chaosu.

Oprócz projektu Bez cukru. wspólnie prowadzimy markę Perfect Day by PiLLow Design, która funkcjonuje lokalnie na rynku lubelskim oraz online.
Czerpiemy mnóstwo radości i satysfakcji z realizacji tych przedsięwzięć i chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem z innymi rękodzielnikami.

Tylko dla Was - Gośka i Karolina - czyli biznes bez cukru.

Dziś dwa słowa o fotografiach rękodzieła :)

Każdy z rękodzielników, który sprzedawał lub podejmował próbę sprzedaży rękodzieła w internecie wie, że dobra, dopasowana do preferencji klienta fotografia produktu, jest podstaw...

🆘 Czy naprawdę potrzebujemy współpracy z influencerami?

🆘 Do czego jest nam ta współpraca potrzebna?

🆘 CZY DA SIĘ JESZCZE ZBUDOWAĆ MARKĘ UBRANIOWĄ, KTÓRA BĘDZIE WYBIJAŁA SIĘ Z WIELU INNYCH MAREK MODOWYCH?

🆘 JAKIE SĄ NAJWAZNIEJSZE ETAPY BUDOWANIA MARKI MODOWEJ?

🆘 KTÓRY Z TYCH ETAPÓW MA WPŁYW NA WSZYSTKIE DZIA...

🆘 Jak stworzyć budżet firmowy, nawet na starcie firmy?

🆘 Dlaczego tak ważne jest, aby budżetować sobie pieniądze i jaki ma to wpływ na rozwój marki handmade?

🆘 Co takiego pojawiło się na światowych wybiegach modowych w tym roku?

🆘 Czy warto wprowadzać trendy modowe i popularne motywy do swojego rękodzieła?

🆘 DLACZEGO DLA WIELU Z RĘKODZIELNIKÓW, BUDOWANIE BIZNESU HANDMADE, TO SYZYFOWA PRACA??

🆘 JAKIE ZNACZENIE DLA MARKI HANDMADE, JEST MINDSET RĘKODZIELNIKA?

🆘 KIEDY WIADOMO, ŻE DALSZA PRACA NAD MARKĄ HANDMADE NIE MA JUŻ ...

🆘 Jak to się dzieje, że jedne marki nawiązują relacje ze swoimi klientami i budują grupę zaangażowanych fanów, gotowych w każdym momencie do dokonania zakupu?

🆘 Co bardzo często decyduje o tym, że jedne marki zapamiętujem...

🆘 O kleju i brokacie, czyli o tym, jak powstawały nasze marki rękodzielnicze i jak rozwijała się nasza siostrzana współpraca.