
Karolina i Gośka
Stanowimy siostrzany duet. To my powołałyśmy do życia projekt "Biznes Bez Cukru" dedykowany branży kreatywnej.
Witamy Cię serdecznie na naszym blogu. Wiedza tu zgromadzona to ponad dekada naszego doświadczenia w budowaniu stabilnego biznesu, opartego o rękodzieło. Prowadzimy wspólnie markę znanej w Polsce, autorskiej biżuterii ślubnej Pillow Design oraz butik stacjonarny Perfect Day, zlokalizowany w Lublinie, w którym możesz znaleźć nasze rękodzieło.
Mając świadomość branży i przekonanie, że nie trzeba rezygnować z marzeń, by móc zarabiać na pasji, stworzyłyśmy "Biznes Bez Cukru".
Jest to projekt kompleksowego, strategicznego wsparcia marek z rynku handmade, w ramach którego uczymy jak budować własne marki rękodzielnicze, jak je rozwijać i umacniać na rodzimym rynku.
Skąd ten pomysł? Z naszej chęci podzielenia się wiedzą i doświadczeniem w ramach wsparcia małych biznesów rękodzielniczych, bo same prowadzimy takie biznesy od lat!
U nas zawsze jest merytorycznie, praktycznie i przystępnie o budowaniu marki, o strategii promocji, o marketingu, organizacji i motywacji.
Projekt „Biznes Bez Cukru” powstał w marcu 2018 i od samego początku spotyka się z ogromnym entuzjazmem rękodzielników. Od tego momentu bardzo się rozwinął, a niebywale zaangażowana i aktywna społeczność wybudowana wokół niego, w tym momencie przekracza już 10.000 osób i stale rośnie :)
Kim jesteśmy? Poznaj nas bliżej!
Karolina Mackiewicz:
Marketingowiec i strateg z wykształcenia, twórca kreatywny z zamiłowania.
Lubię prostotę, minimalizm, wygodę i kolor czarny. Uwzględniam swoje upodobania w biżuterii, którą tworzę.
W wolnych chwilach czytam krwawe kryminały, a gdy nie projektuję biżuterii bawię się słowem - wymyślam nazwy marek, kolekcji i przedsięwzięć.
Moje supermoce to multitasking, zdystansowane poczucie humoru i niestandardowe działanie.
Gośka Sowa:
Również marketingowiec i strateg z wykształcenia, projektant akcesoriów i biżuterii oraz trendsetter w branży ślubnej.
Lubię koty, Stephena Kinga i dłuuugie kąpiele w wannie. Kocham tekstylia, piękne kamienie i misterne wzory.
Chwil wolnych mam jak na lekarstwo, ale gdy już się pojawią spędzam je na ukochanym Roztoczu, pływając kajakiem.
Moje supermoce to zaginanie czasoprzestrzeni i realizacja zadań w warunkach totalnego chaosu.
Czerpiemy mnóstwo radości i satysfakcji z realizacji wszystkich wspólnych przedsięwzięć i chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem z innymi twórcami. Cieszy nas ogromnie rosnące zainteresowanie rękodzielników wiedzą, o tym jak profesjonalnie prowadzić własną markę. W niszy rękodzielniczej widzimy ogromny potencjał. Moda na rękodzieło w ostatnim czasie zdecydowanie rośnie, a polski twórca jest coraz bardziej doceniany przez rodzimego konsumenta. To szansa dla nas. Nie przegapmy jej zatem :)

SPRZEDAŻ ŚWIEC HANDMADE
🆘 JAKIE SĄ NAJWIĘKSZE MOŻLIWOŚCI MARKI OPARTEJ NA ŚWICACH?
🆘 JAKIE SĄ WYZWANIA?

2 POWODY, KTÓRE MIAŻDŻĄ SPRZEDAŻ RĘKODZIEŁA
🆘 Dlaczego wielu rękodzielnikom tak trudno jest rozwinąć swój biznes?
🆘 Jakie 2 czynniki mają zasadniczy wpływ na powodzenie działań w rozwoju biznesu opartego na rękodziele?
Czyli dziś o tym, jak zamienić marketi...

WYCENA RĘKODZIEŁA - BŁĘDY I OBAWY DOTYCZĄCE CENY.
🆘 Jakie błędy popełniane przez rękodzielników sprawiają, że rękodzieła nie są odpowiednio wyceniane?
🆘 Jaka jest największa obawa, przez którą większość rękodzielników NIE podnosi swoich cen... Jak ją pokonać?
...
11 SKUTECZNYCH SPOSOBÓW NA WSPARCIE SPRZEDAŻY DROGIEGO RĘKODZIEŁA
🆘 Co zrobić, aby klienci przestali się targować?
🆘 W jaki sposób przyciągać klientów na drogie rękodzieło?
🆘 Co zrobić, by wysoka cena naszego rękodzieła szła w parze z wysoką sprzedażą?

DRUTY i SZYDEŁKO - CZY DA SIĘ NA TYM SENSOWNIE ZARABIAĆ?
🆘 CZY DA SIĘ ZARABIAĆ SENSOWNE PIENIĄDZE NA SZYDEŁKOWANIU?
🆘 O CZYM PAMIĘTAĆ PRZY BUDOWANIU MARKI OPARTEJ O WYROBY DZIERGANE ?

CENA A WARTOŚĆ RĘKODZIEŁA
🆘 Jaka jest różnica pomiędzy ceną a wartością rękodzieła?
🆘 Jakie znaczenia ma dla nas wartość naszych rękodzieł w kontekście wyceny?

CO ZROBIĆ, BY RĘKODZIEŁO ZACZĘŁO SIĘ SPRZEDAWAĆ?
🆘 Co zrobić, by zacząć sprzedawać w sytuacji, w której wszystko jest zrobione dobrze, a nie ma sprzedaży lub sprzedaż jest niewielka?
🆘 Czy istnieje wzór na sprzedaż?

4 SPOSOBY NA TO, BY SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ RĘKODZIEŁA, PRACUJĄC MĄDRZEJ.
🆘 Jaki jest klucz do tego, by pracować mądrzej, a nie ciężej?
🆘 Dlaczego nie zawsze warto iść za tłumem?