KOMU SPRZEDAJĘ RĘKODZIEŁO, CZYLI DLACZEGO WIEDZA O KLIENCIE IDEALNYM JEST KLUCZOWA DLA BIZNESU HANDMADE?

KOMU SPRZEDAJĘ RĘKODZIEŁO, CZYLI DLACZEGO WIEDZA O KLIENCIE IDEALNYM JEST KLUCZOWA DLA BIZNESU HANDMADE?

🆘 Jak sprzedawać rękodzieło?
🆘 Co zrobić, aby produkty handmade przestały zalegać w szufladzie?
🆘 Od czego zacząć budowanie strategii swojej marki rękodzielniczej?

Te pytania rękodzielnicy zadają NAJCZĘŚCIEJ. Ich największym problemem jest zwykle to, że rękodzieło się im nie sprzedaje. W takiej sytuacji rękodzielnik, zwykle szuka kolejnych i kolejnych kanałów sprzedaży - nowa galeria, nowy pośrednik, a może Allegro, a może Etsy, a może jakieś targi, a może giełdy minerałów, a może kiermasze... a najlepiej WSZYSTKO NA RAZ! 💫😵🥴

Takie działanie wydaje się logiczne. Im więcej kanałów sprzedaży, tym więcej sprzedaży, prawda?

Otóż NIE!

Gdyby tak było, prowadzenie każdego biznesu, byłoby pestką. Wystarczyłoby bowiem wymyślić jakiś produkt, a potem jedynie wystawić go wszędzie, gdzie się da. I już. Gotowe.

Wszyscy jednak wiemy, że tak się nie dzieje, a rozwój biznesu postępuje powoli, często latami. Ten czas jest tak długi dlatego, że wielu z nas uczy się swojego rynku i swojego klienta właśnie latami i dopiero, gdy już wiemy o nim wszystko - wtedy zaczyna się sprzedaż, wtedy biznes zaczyna rozkwitać. 🌸🌺🌼

Dopiero gdy przedsiębiorca rękodzielnik zrozumie swojego klienta idealnego, jego potrzeby i problemy, pozna jego specyfikę, nauczy się jego schematów zachowań, preferencji, wtedy będzie w stanie serwować mu produkty, których ten potrzebuje. Produkty, które będzie kupował i po które będzie wracał.

Mało tego, dopiero wtedy będzie w stanie ułożyć strategię swojej marki, która będzie skuteczna, bo tylko wtedy będzie miał wszystkie informacje niezbędne do tego, aby stworzyć niezbędne elementy tej strategii - oprócz odpowiedniego produktu (który zaspokoi potrzeby KLIENTA IDEALNEGO), stworzy komunikację wizualną, na którą dobrze zareaguje KLIENT IDEALNY, fotografie, które przyciągną oko KLIENTA IDEALNEGO, komunikaty pisane zrozumiałym językiem dla KLIENTA IDEALNEGO. Wybierze te targi i te wystawy, na które chodzi jego KLIENT IDEALNY i podejmie takie współprace biznesowe, które będą pozytywnie odebrane przez jego KLIENTÓW IDEALNYCH!

I WTEDY ZACZNIE SPRZEDAWAĆ, NIE WCZEŚNIEJ.

Nawet najlepiej ułożona strategia biznesu handmade nie pomoże, jeśli rękodzielnik nie wie komu sprzedawać.🤔

Ebook "KLIENT IDEALNY w pytaniach i odpowiedziach" zawiera po pierwsze dobrze postawione pytania, a po drugie, odpowiedzi, które bez wątpienia pomogą zrozumieć, po co jest potrzebna bardzo, bardzo dokładna analiza klienta idealnego, jak jej dokonać i co z nią zrobić.🤓🧐

Tych 30 odpowiedzi, to ponad dekada naszego doświadczenia w budowaniu marki opartej na produkcie handmade. Budowaniu jej od zera i rozwijaniu własnymi siłami do dziś. A dziś PiLLow Design jest rozpoznawalna w całej Polsce i przynosi stałe zyski.

I teraz pytanie, skąd właściwie wiemy, że ta wiedza działa, że to nie przypadek, że PiLLow Design się tak rozwinęła?

Wiemy to, bo sklonowałyśmy tę wiedzę i skutecznie zastosowałyśmy ponownie otwierając ekskluzywny, stacjonarny butik ślubny z naszym rękodziełem. 😍😘

Dzięki temu już w pierwszym roku działalności butik przyciągną wiele klientek, co pozwoliło na jego dalszy rozwój.

Dziś butik Perfect Day, choć ma niespełna 2 lata, a jest znany w całym mieście, gościł w lokalnej TV (na temat naszego butiku powstał cały dedykowany program). Współpracujemy z najlepszymi usługodawcami ślubnymi w Lublinie, choć jesteśmy niemowlęciem na lokalnym rynku.
Klientki, które nas odwiedzają, wcale nie narzekają "że za drogo", choć dodatki, które oferujemy, są z górnej półki cenowej (a gdy otwierałyśmy butik, mówiono nam, że w tym mieście nie ma klientów na biżuterię za kilkaset złotych, że to nie przejdzie). Przeszło.

I oczywiście, że to wszystko nie wydarzyło się magicznie, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, to wszystko była żmudna, wielogodzinna praca, często wyczerpująca. Ale była to praca wykonana w dobrym kierunku i nie poszła na marnie. W efekcie zatem, była to praca, której zobaczyłyśmy pozytywne, wymierne efekty.

TAK WŁAŚNIE DZIAŁA DOBRZE WDROŻONA WIEDZA O SWOIM KLIENCIE IDEALNYM!

 

👉👉 Na koniec, wiedzcie, że oto zbliża się wielkimi krokami kolejna edycja naszego mega kursu BEZCUKROWA DYCHA.

🖤 To już trzeci raz otworzymy drzwi do tego szkolenia.

🖤 Nasze kursantki ochrzciły ten program, jako "ryjący beret", bo jest w nim tyle wiedzy włożonej w praktyczne kroki, że zmienia się optyka patrzenia na rękodzielniczy biznes.

🖤 Cukiereczki, które ukończyły nasz kurs, stworzyły MARKI, podostawały się do multibrandów, takich, jak Pakamera, musiały założyć działalności gospodarcze z uwagi na rosnące przychody. Mamy też historie z dreszczykiem, czyli pokursowe "zapraszanie" kasy fiskalnej na pokład firmy po przekroczeniu progu dochodu, który do niej obliguje.

🖤 Dziewczyny same mówią, że gdyby nie ten kurs, nie byłoby takiego rozwoju, pokazów mody, publikacji w mediach.

🖤 Ale nie byłoby też pewności siebie i komfortu pracy. Nie byłoby takiego twardego gruntu pod nogami, który pozwala na godne wycenianie swoich rękodzieł.

🖤 Nie byłoby w końcu grupy wsparcia fantastycznych, przedsiębiorczych kobiet, które do dzisiaj pracują w systemie mastermindowym. Bo ten kurs nie tylko uczy, jak tworzyć biznes handmade, on uczy, jak czerpać wiedzę z naszego rękodzielniczego ekosystemu, w którym jesteśmy wszyscy powiązani łańcuchem klientów i zależności marketingowych. Gdy jeden rośnie, reszta rośnie, gdy jeden pada, reszta może podać mu rękę...i rośnie!

🖤 Kurs uczy, że w miłości i w biznesie, kto dzieli, ten mnoży, uczy tego, jak się nie bać konkurencji, uczy, że silna marka to proces, a droga do sukcesu, to droga pełna wybojów. Ale jednocześnie uzbraja twórców w takie opony, które po tych wybojach spokojnie pojadą i pokazuje, że tych wybojów nie należy się bać. Bo one są ekscytujące, bo pokonywanie coraz to nowych wyzwań, buduje siłę w twórcy, "odskorupia" go.

🖤 Na kursie nauczycie się, że wcale nie musicie wiedzieć wszystkiego, ale musicie wiedzieć, jak i czego szukać, gdy czegoś nie wiecie. Nauczycie się też rozpoznawać, CO JEST WAŻNE, a co jest stratą czasu w biznesie handmade. 

🖤 Dycha uczy jak zrobić DOBRĄ analizę klienta idealnego, pokazuje CZYM dla biznesu jest ta analiza i JAK wykorzystać wiedzę i wnioski z tej analizy! Dla wielu cukiereczków to jest PIERWSZA prawidłowo wykonana i wykorzystana analiza rynku docelowego, nawet przy markach istniejących już od kilku lat. Analiza od której zaczyna się rewolucja :)

🖤 Dycha uczy, czym jest TAK NAPRAWDĘ marketing, uczy kreatywnego myślenia, nie tylko w warsztacie, ale też właśnie w kontekście dobrze zaplanowanej strategii.

🖤 Uczy odwagi, ale nie szaleństwa, uczy jak stawiać duże cele, ale nie oderwane od rzeczywistości, uczy planowania i organizacji, ale takiej, która jest dopasowana do rękodzielniczego modelu biznesowego. Uczy cierpliwości, ale uczy też świętowania z okazji sukcesu, uczy pokory w biznesie, ale nie schylania głowy. Daje siłę do działania, ale zamiast rękawic bokserskich, daje do ręki klucze, które otwierają kolejne drzwi do celu. Pokazuje, że wszyscy się zmieścimy na tym rynku i że wspólnie działać, to się wspierać, a nie podstawiać nogi. 

🖤 Daje siłę, odwagę i pewność siebie, bo daje RZETELNĄ i PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ.  Mówią o nim, że to program, który ZMIENIA WSZYSTKO. To 10 tygodni szkoleń MASTERCLASS, cały semestr poświęcony tworzeniu biznesu opartego na rękodziele.

 

PREMIERA KURSU już 27 GRUDNIA

Jak każda bezcukrowa premiera, to również będzie święto, podczas którego zaprosimy Was na kolejne, DARMOWE, merytoryczne szkolenie, pełne bezcukrowej wiedzy :) Już dzisiaj można się zapisać na listę oczekujących na DYCHĘ. Zapis na listę nie obliguje oczywiście do zakupu kursu, ale daje Wam pewność, że nic Was nie ominie. Ani totalnie darmowe szkolenie na start, ani super promka na premierę kursu. 

 👉 KLIK 👉 https://bit.ly/BEZCUKROWADYCHA3-LISTA-OCZEKUJACYCH

 

Serdeczności,
Karolina i Gośka

#biznesbezcukru

PRZYPNIJ SOBIE PINA :)