JAK TWORZYĆ SKUTECZNĄ KOMUNIKACJĘ I SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ?

JAK TWORZYĆ SKUTECZNĄ KOMUNIKACJĘ I SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ?

Hashtagi, SEO, tagowanie, nagłówki, słowa kluczowe w tekście NIE DZIAŁAJĄ... jeśli są tworzone w oderwaniu od naszych klientów.

Wszystkie narzędzia marketingowe można przyrównać do drożdży, które dadzą efekt, ale dopiero wtedy, gdy odpowiednio zadbamy o środowisko, w których będą rosły: o odpowiednio przygotowane ciasto, odpowiednią ilość cukru, odpowiednio wysoką temperaturę i damy im odpowiednio dużo czasu. Gdy usuniemy choćby jeden czynnik z tej układanki - ciasto nam nie wyrośnie. Dokładnie tak samo jest z naszą komunikacją online, która jest tym dla naszej sprzedaży przez internet, czym drożdże są dla ciasta.

 

Musimy wiedzieć, jak ją tworzyć, na co zwracać uwagę i jak ją wdrażać, by osiągnąć oczekiwany efekt

 

Tworzenie dobrej komunikacji z klientami nie polega na wrzucaniu kolejnego nagłówka ze słowami kluczowymi, czy na upychaniu tagów w teksty.
To nie wpychanie na siłę wszystkiego, co się da z SEO w teksty...

Dobra komunikacja to taka, o której klient pomyśli, przykładowo:

  • "ale czad"
  • "co za świetny materiał"
  • cudna inspiracja"
  • "wzruszyłam się do łez"
  • "oplułam ekran ze śmiechu"
  • "to mi dało do myślenia"
  • "super pomysł"!

 

Jeśli chcemy, aby nasi klienci zmienili swoje podejście do naszych marek rękodzielniczych, musimy nauczyć się ich fascynować, zaciekawiać, inspirować i wzbudzać emocje.

Marki, które nawet w cięższych czasach świetnie sobie radzą, są w tym rewelacyjne! Nie zawsze mają innowacyjny produkt, ale ich komunikacja JEST INNA NIŻ RESZTY. Wybijają się z tłumów, bo robią coś inaczej i robią to LEPIEJ od konkurencji. Skupiają się na jakości tego, co puszczają w eter, na tym, by to właśnie ICH głos w całej masie innych głosów marek konkurencyjnych, brzmiał WYJĄTKOWO, INACZEJ, ŚWIEŻO.

 

Dzięki temu nie zlewają się z tłumem, a wyróżniają się!

 

Olbrzymim problemem wielu rękodzielników jest to, że w swojej komunikacji po prostu naśladują innych. W efekcie robią dokładnie to, co wszyscy. I o ile nasza świadomość produktowa jest na dość wysokim poziomie i wiemy, że nie możemy kopiować rękodzieła, tak w kwestii komunikacji często idziemy śladami innych marek, kroczek w kroczek, nie pozostawiając po sobie śladu w świadomości klientów.

 

Naszym zadaniem jest fascynować odbiorców. A fascynuje to, co jest dopasowane do potrzeb klienta, to co z nim rezonuje

 

Nie da się konkurować poprzez zlewanie się z tłumem, nikt nas wtedy nie usłyszy i nie zobaczy. Musimy nauczyć się robić coś inaczej i musimy mieć ODWAGĘ, by zrobić coś inaczej. A ODWAGA bierze się z PEWNOŚCI SIEBIE, a pewność siebie bierze się Z WIEDZY.

Bo jesteśmy pewni, że coś robimy dobrze, gdy WIEMY jak to robić. To dotyczy się również tworzenia contentu i dobrej komunikacji z klientami. Jako przedsiębiorcy, nie mamy wyjścia, bo nikt naszej konkurencji nie "uciszy".

 

Chcesz się tego nauczyć? Nie ma problemu. Zacznijmy od darmowego szkolenia live!

 

SAVE THE DATE: 25.07.2024 godzina 18:00 - tego dnia, tylko w naszej GRUPIE NA FACEBOOKU, wystartuje szkolenie merytorycznie LIVE: 

MARKETING MARKI HANDMADE, KTÓRY ROZBUDZA ZMYSŁY

Dowiecie się z niego, jak budować komunikację z klientami idealnymi, aby po 1 docierać do tych właściwych, a po 2 dotykać najbardziej gorących punktów i emocji, dzięki którym dochodzi do sprzedaży.

 

 

Do zobaczenia Cukiereczki!
Karolina i Gośka