CZY ZAWSZE WIĘKSZY ROZMACH W DZIAŁANIACH OZNACZA SUKCES?

CZY ZAWSZE WIĘKSZY ROZMACH W DZIAŁANIACH OZNACZA SUKCES?

Łapiecie się na tym, że gdy sprzedaż idzie Wam słabiej, pierwszym pomysłem, jaki pojawia się w Waszych głowach jest myśl: "to zrobię coś nowego"?

Niestety, musimy to powiedzieć głośno - samo "robienie więcej nowego" nie jest remedium na kłopoty w sprzedaży. Bo prawdopodobnie zrobimy więcej, napracujemy się bardziej, ale popełnimy przy tym dokładnie te same błędy, co dotychczas, i narobimy się, wcale nie osiągając lepszych efektów...

 

Zamiast robić więcej, trzeba zrobić coś inaczej

 

Na więcej zawsze przyjdzie czas ;)

Najpierw trzeba zidentyfikować i naprawić to, co nie działa. Dopiero wtedy warto działać na nowo, inaczej, by poprawić sytuację. 

 

Dlaczego więcej wcale nie znaczy lepiej?


Z jednej strony więcej produktów, to więcej szans na sprzedaż. Więcej kolekcji, to większy wybór dla klienta. Więcej marek rękodzielniczych, to potencjalnie większa stabilność biznesu. Więcej sklepów, to więcej źródeł sprzedaży. Więcej kanałów w social mediach, to większy zasięg. Więcej postów, to ciekawszy kanał komunikacji dla odbiorców...

 

Jednocześnie...

 

Więcej produktów, to więcej szans na kryzys decyzyjny klienta. Więcej kolekcji, to większe ryzyko rozmycia spójnego stylu marki. Więcej marek rękodzielniczych, to większe szanse na popełnienie strategicznych i kosztownych błędów. Więcej sklepów, to więcej pracy. Więcej kanałów w social mediach, to jeszcze więcej pracy, i to do potęgi n-tej! Więcej postów, to większe ryzyko postowania dla samego postowania, czyli doprowadzenia kanałów komunikacji do niskiej atrakcyjności czy wartości dla odbiorców...

 

W biznesie rękodzielniczym ILOŚĆ przenigdy nie zastąpi JAKOŚCI!

 

Dlatego zanim podejmiesz decyzję o "robieniu nowego", zaczniesz mnożyć produkty, sklepy, butiki w multibrandach, marki, kolekcje, ilość postów... dopilnuj, aby to, co już masz, było na możliwie NAJWYŻSZYM poziomie! Dowiedz się WSZYSTKIEGO, co możesz na tematy, które są dla Ciebie biznesowo ważne i najpierw postaraj się je wdrożyć w JEDNYM PROJEKCIE. Sprawdź, jak działa i dopiero wtedy przejdź do realizacji kolejnego projektu!

 

Gdzie zacząć?

 

Najlepiej dołącz do naszej grupy na FB. Zarezerwuj sobie czas 25.07.2024 (tak około 2h) i pojaw się na (darmowym) szkoleniu live o godzinie 18:00.

Posłuchaj, jak się tworzy "MARKETING MARKI HADNAMDE, KTÓRY ROZBUDZA ZMYSŁY" i zadaj wszystkie pytania, które Ci się pojawią w związku z tym tematem, aby wycisnąć z tego spotkania jak najwięcej. Z tego szkolenia dowiesz się, jak budować komunikację z klientami idealnymi, aby - po pierwsze - docierać do tych właściwych, a po drugie - dotykać najbardziej gorących punktów i emocji, dzięki którym dochodzi do sprzedaży.

 

Co dalej?

 

Na końcu szkolenia otworzymy drzwi do naszego najlepszego na świecie kursu copywriterskiego SŁOWA MAJĄ MOC - edycja III, dzięki któremu nauczysz się, jak tworzyć treści biznesowe dla marki rękodzielniczej ze zrozumieniem, szybciej, z dużo mniejszym ciśnieniem, z jasnością i lekkością.

Ten kurs nie tylko tłumaczy, JAK tworzyć dobre, biznesowe treści, ale pokazuje również DLACZEGO tak, a nie inaczej i CO MY Z TEGO MAMY.

 

Do zobaczenia na łączach!

Karolina i Gośka