BIZNES HANDMADE 2021

BIZNES HANDMADE 2021

🆘 Co się zmieniło w prowadzeniu biznesu handmade w 2020 r.

🆘 Co się zmieni w 2021 i jaki to ma wpływ na nasze marki?

❤ No i mamy, koniec roku 2020🥳...więc zamiast siedzieć i robić remanent, szukam intensywnie zadań zastępczych, z nadzieją, że Karolina zrobi go szybciej i ja już nie będę musiała 😃
I w związku z tym, że to ostatni dzień tego roku, chciałoby się powiedzieć...uffff, najgorszy rok ever za nami.

Tylko, że obserwując bardzo dokładnie rynek rękodzielniczy, patrząc na rozwój naszych cukiereczków, dochodzimy do dwóch bardzo ważnych i w sumie to zaskakujących wniosków.


👉👉👉 Po pierwsze, dla wielu cukierków sprzedażowo, to był NAJLEPSZY rok ever.
👉👉👉 Po drugie, zmienia się konkurencja na naszym rękodzielniczym rynku i to w sposób zaskakujący i w dodatku mega dynamiczny.

 

I te dwa wnioski są ze sobą bardzo ściśle powiązane i można powiedzieć, że jeden wynika z drugiego. Bo ta konkurencja, która się zmienia na rynku rękodzielniczym, wynika właśnie z faktu, że to był sprzedażowo całkiem dobry rok.


To był rok, w którym w internety "weszło" więcej ludzi, niż kiedykolwiek wcześniej. Bo zwyczajnie zostali oni w dużej mierze pozostawieni bez wyboru i MUSIELI znaleźć INNY sposób na zarabianie pieniędzy, niż ten, który działał dotychczas. I ta fala zupełnie nowych przedsiębiorców online przyniosła też wielu, zupełnie nowych przedsiębiorców - rękodzielników. To zaś obudziło biznesową świadomość tych, którzy do tej pory radzili sobie po prostu "jakoś", czyli sprzedażowo całkiem ok, bez większego wysiłku marketingowego.


❤ No i właśnie wszystko wskazuje na to, że te czasy się zakończyły. Rynek handmade w tym roku zaczął się profesjonalizować jeszcze szybciej, niż wcześniej i w roku kolejnym ten trend się utrzyma.


Widzimy to bardzo wyraźnie, choćby po tempie przyrostu nowych cukiereczków do naszej grupy, po metamorfozach i transformacjach i decyzjach, jakie rękodzielnicy podejmują każdego dnia. Po tym, jak ZMIENIAJĄ się pytania zadawane na naszych cotygodniowych Q&A, po tym, o ile bardziej są świadome, o ile częściej dotykają najbardziej istotnych zagadnień z zakresu budowania marek handmade.


Ale widzimy to też w rozmowach kuluarowych z innymi trenerami, obsługującymi rynek rękodzielników. Wszyscy zauważamy, że to był rok bardzo intensywny dla wielu rękodzielników, że to był rok w którym wielu z nich nabrało świadomości, że już nie da się tak skutecznie zarabiać na rękodziele dawnymi sposobami, jak kiedyś. Że to był rok, w którym ta świadomość popchnęła rękodzielników to profesjonalnego podchodzenia do budowania swoich marek.


I z tych obserwacji wysuwa się na przód bardzo klarowny i jasny wiosek.

Bo to wszystko sprawi, że zmieni się w 2021 konkurencja na naszym rynku.


W jaki sposób?


👉 Otóż największą konkurencją nie będzie już ten, kto sprzedaje po prostu rzeczy podobne do naszych, ani nawet ten, kto kopiuje nasze rękodzieło i wystawia taniej.
👉👉 Największą konkurencją będzie dla nas ten, kto ma większą wiedzę i potrafi ją lepiej wdrożyć.


Napływ bardzo dużej ilości ludzi, którzy już na starcie NIE postrzegają rękodzieła, jako "bida-zajęcia", ludzi, którzy postawieni pod ścianą upatrują w nim SZANSĘ na rozwój, a nie po prostu sposób na dodatkowy grosz sprawia, że wszyscy ci rękodzielnicy od razu podchodzą do tematu NA POWAŻNIE.


Rękodzieło w 2021 roku będzie się jeszcze szybciej się zmieniać z "nibyzajęcia" na poważne, biznesowe przedsięwzięcie z dużym potencjałem.


Tak sobie myślimy, że nawet jeśli to całe szaleństwo wróci do normy, nawet jeśli skończy się era COVIDA, to podejście do biznesu handmade, już nie wróci na stare tory. Bo kto raz zasmakował tego miodu, kto raz już zaczął sprzedawać swoje rękodzieło po godnych pieniądzach i kto zauważył, że SIĘ DA, ten nie zrezygnuje z tej drogi. Powrót do normalności, powrót dużych wydarzeń, targów i kiermaszy, jedynie przyspieszy ten rozwój.


I teraz, co z tym fantem począć?


Well, tutaj sytuacja jest raczej zerojedynkowa, skoro profesjonalizuje się cały segment rynku, możemy albo się przyłączyć do tego trendu, albo nie. Jeśli decydujemy, że się przyłączamy, to w 2021 roku, będziemy potrzebować 3 rzeczy:


👉👉👉 1. Strategii rozwoju, która obejmie plan działania w zakresie promocji i reklamy, budowania wizerunku, komunikacji z klientami i rozwoju samego produktu (takiego trzeźwego spojrzenia na to, co oferujemy). Porządnej analizy sytuacji, w której się znajdujemy biznesowo.


👉👉👉 2. Grupy wsparcia, która będzie stanowiła dla Was przyjazny ekosystem do wzrostu. To jest bardzo ważne w każdym biznesie, aby otaczać się ludźmi, którzy są podobnie nastawieni do budowania swoich biznesów, którzy mają podobne cele. Wsparcie w takich grupach jest nieocenione i to ono bardzo często determinuje, czy podejmujemy w ogóle jakieś kroki do przodu. Motywacja, świeży ogląd na to, co robimy i rzut okiem z dystansu to mega cenne aspekty prowadzenia biznesu rękodzielniczego.
My oczywiście polecamy naszą bezcukrową grupę ➡️ https://bit.ly/BEZCUKROWAGRUPA


👉👉👉 3. Czasu na naukę i na rozwój.


Nie wolno nam się nigdy przestać uczyć. My też się ciągle czegoś uczymy, bo wiemy, że cały świat idzie do przodu i się rozwija, czy nam się to podoba, czy nie. Jeśli staniemy w miejscu...nie spowodujemy, że ten świat też stanie w miejscu. Sprawimy jedynie to, że to my zostaniemy w tyle.
Ta prawda jest może szorstka i mało romantyczna, ale tak to już jest. I nie mamy na to wpływu.


❤ Jeśli więc są książki branżowe, które Wam zalegają, niech Waszym postanowieniem noworocznym będzie to, że krok po kroku zaczniecie z nich czerpać. Jeśli są jeszcze jakieś bezcukrowe zasoby, których nie przerobiliście - niech to będzie czas, gdy do nich sięgniecie. Jeśli jeszcze nigdy nie zadaliście żadnego pytania na sesji Q&A - zróbcie sobie listę tych pytań na kolejny kwartał i pytajcie.


❤ Nauka biznesowa będzie w 2021 roku absolutnie niezbędna.


Na szczęście dostęp do źródeł wiedzy jest też bardzo duży. Na cukrze macie bardzo dobrych i darmowych zasobów, z których możecie każdego dnia korzystać do woli - wystarczy wejść na nasz blog, aby mieć dostęp do kilkudziesięciu artykułów lub wskoczyć na nasz kanał na You Tube i skorzystać z ponad 100 filmów.
Wyróbcie w sobie nawyk tego, aby codziennie stawiać choć jeden kroczek do przodu, nauczyć się czegoś i to potem wdrożyć, sprawdzić, czy zadziała, skorygować i znów, kolejny kroczek.
Dzisiaj tak wielu rękodzielników, którzy decydują się na rozpoczęcie swojej przygody z rozwojem swojej marki handmade, od razu poświęca swój czas i zasoby, aby nauczyć się, jak to zrobić dobrze, że jeśli Wy zrezygnujecie z nauki, trochę na ochotnika, to sami zamkniecie sobie drzwi do tego rozwoju.
Bo inni pójdą tam, gdzie Wy nie pójdziecie, nawet jeśli wykonujecie najpiękniejsze rękodzieła świata, z największą ever pasją i sercem.


❤ ❤ ❤ Dlatego cukiereczki, nie ma nad czym się zastanawiać. Świadomość potrzeby rozwoju, wiedza i otaczanie się odpowiednimi ludźmi, to będą w 2021 roku czynniki, które zdeterminują, w jaki sposób będą się Wasze marki rozwijały.


❤ Czytajcie blogi branżowe, czytajcie książki, oglądajcie jutuby, pytajcie, szukajcie odpowiedzi, drążcie i wdrażajcie w życie zdobytą wiedzę. To są zasoby, których nikt Wam nigdy nie odbierze. To są zasoby ODPORNE na kryzysy. To są zasoby, które pozwolą Wam działać i się rozwijać w każdych okolicznościach ❤ A kto czuje, że to jest TEN czas, aby na serio poukładać sobie to wszystko, co dotyczy budowania marki handmade, tego zapraszamy do zapoznania się z naszym MEGA kursem strategicznym o budowaniu marki handmade, BEZCUKROWA DYCHA


❤ I na koniec, jeśli jest coś, czego zawodowo chciałybyśmy Wam życzyć, to właśnie tego, aby chęć poszerzania swojej wiedzy, była na równi z chęcią zaspakajania swoich potrzeb manualnych i artystycznych. I abyście wokół siebie mieli zgromadzonych ludzi, którzy zamiast podstawiać Wam nogi, będą podawać Wam ręce! ❤


❤ A prywatnie...życzymy Wam dużo radości i miłości i spokoju wewnętrznego, połączonego z satysfakcją...i lekkości na sercu.


Do zobaczenia w NOWYM ROKU!!!


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


P.S.
👉👉👉 Kto jeszcze nie widział naszego ostatniego szkolenia, zapraszamy na grupę, bo jeszcze do 10 STYCZNIA macie je do swojej dyspozycji totalnie za darmoszkę.
Jest ono dostępne tutaj: ➡️ https://bit.ly/BEZCUKROWAGRUPA.


TEMAT SZKOLENIA:


👉 👉👉 "Jak zbudować markę handmade, która będzie miała istotne (pozytywne) znaczenie zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów".
❤ Z tego szkolenia dowiecie się, co robić, aby Wasza marka rękodzielnicza była JAKAŚ, a nie JAKAKOLWIEK dla Was i dla Waszych odbiorców


👉👉👉 Również do 10 STYCZNIA trwa premierowa sprzedaż naszego MEGA kursu BEZCUKROWA DYCHA.


❤❤❤ OFERTA PREMIEROWA OBEJMUJE ❤❤❤


❤ ➡️ 11 MODUŁÓW ze zniżką w kwocie 390 zł możecie nabyć premierowo w cenie 1755 zł


do każdego kupionego w premierze pakietu, dokładamy Wam dodatkowe szkolenie, czyli:


❤ ➡️ MODUŁ 12 - BONUSOWY - "KLIENT IDEALNY WYSOKIEJ JAKOŚCI"


Po przerobieniu całego kursu, każdy cukiereczek będzie miał już pewną świadomość biznesową, która pozwoli na nałożenie dodatkowego filtra na obraz klienta idealnego.
Z tego modułu bonusowego dowiecie się, co sprawia, że klienci idealni, zaczynają w markach handmade, dostrzegać WARTOŚĆ, za którą będą chcieli zapłacić WIĘCEJ. W tym module pokażemy Wam, jak tę wartość ILUSTROWAĆ i powiemy, co trzeba zrobić w naszej komunikacji, aby zacząć przyciągać ludzi, którzy faktycznie mają pieniądze na tak zwane "zbytki" i lubią je wydawać na produkty PREMIUM.
Opowiemy Wam, co zmniejsza opory cenowe i jak praktycznie wdrażać informacje z tego modułu do komunikacji z klientami.


TEN MODUŁ NIE BĘDZIE DOSTEPNY W SPRZEDAŻY, MOŻNA GO OTRZYMAĆ WYŁĄCZNIE W PAKIECIE Z CAŁĄ DYSZKĄ.


❤ ❤ ❤ KURS MOZECIE KUPIĆ TUTAJ: ❤ ❤ ❤


➡️ ➡️ http://bit.ly/DYCHA3CAŁYKURS ❤ ❤ ❤


❤ Po 10 STYCZNIA 2021 cena rośnie do 2145 zł i znika bonusowe szkolenie ❤


TUTAJ POBIERZECIE SOBIE PLAN KURSU:


➡️ ➡️ https://bit.ly/PlanLekcjiDycha2021


A TUTAJ PRZECZYTACIE DOKŁADNE OPISY WSZYSTKICH MODUŁÓW:


➡️ ➡️ https://biznesbezcukru.pl/szkola-biznesu-handmade


Trzymajcie się cieplutko i do zobaczenia!


👯‍♀️Karolina i Gośka👯‍♀️

 

PRZYPNIJ SOBIE PINA

ALBO NAWET DWA