
🆘 Jak stworzyć budżet firmowy, nawet na starcie firmy?
🆘 Dlaczego tak ważne jest, aby budżetować sobie pieniądze i jaki ma to wpływ na rozwój marki handmade?

🖤 JAK OCZAROWYWAĆ KLIENTÓW, aby zacząć budować z nimi więzi, nie będąc copywriterem i PO CO WŁAŚCIWIE NAM TE WIĘZI?
🖤 JAKIE treści serwować na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego i jak za ich pomocą nie tylko oczarowywać klientów, ale również sprawiać, aby nie mogli się oni od naszych treści oderwać? I dlaczego to ważne, aby tak właśnie ich wciągać w nasz świat?
🖤 Skąd wiedzieć, CO i KIEDY publikować?
🖤 Jak dobierać kanały komunikacji i co puszczać którym kanałem?
🖤 Dlaczego się mówi, że to KORZYŚCI sprzedają i jakie to ma dla nas znaczenie?
🖤 KTO w tej całej komunikacji jest NAJWAŻNIEJSZY i dlaczego?
🖤 Skąd wiedzieć CO KOCHAJĄ nasi klienci, a czego nie lubią (a co za tym idzie, o czym warto, a o czym nie warto pisać)?
🖤 Skąd brać SPRAWDZONE tematy na treści, takie które na pewno ZAINTERESUJĄ naszych klientów?
🖤 JAK tworzyć dobre OPISY i o czym pamiętać przy dobrych FOTOGRAFIACH, nawet jeśli do dyspozycji mamy tylko telefon?
🖤 Jak NAWIGOWAĆ klientów za pomocą treści od pierwszego kontaktu, po zakupy i po kolejne zakupy?
🖤 Jak w praktyce wygląda CAŁY PROCES KOMUNIKACJI (i dlaczego to jest PROCES) oraz CO, GDZIE i KIEDY należy publikować, aby klienci nie mogli się nam oprzeć? I jakie to ma dla nas znaczenie?
🖤 JAK na Waszą markę patrzą WASI klienci - i co widzą?
🖤 JAK pisać, aby klientom zapalała się w głowie lampeczka "chcę więcej"?
🖤 Co robić, aby treści serwowane naszym klientom, nie brzmiały sztucznie, aby znaleźć w nich SWÓJ WŁASNY GŁOS?
🖤 JAK za pomocą treści przebijać się z tłumu?
🖤 JAK być systematycznym w publikowaniu oraz co robić, gdy nie mamy już ani siły ani pomysłu na kolejny, dobry tekst?

🆘 Jak to się dzieje, że jedne marki nawiązują relacje ze swoimi klientami i budują grupę zaangażowanych fanów, gotowych w każdym momencie do dokonania zakupu?
🆘 Co bardzo często decyduje o tym, że jedne marki zapamiętujemy szybko i czujemy z nimi dużą więź, a o innych zapominamy niemal natychmiast?