
Bywa czasami tak, że choć nasze wysiłki włożone w marketing i promocję rękodzieła są naprawdę DUŻE, analiza klienta idealnego jest wykonana POPRAWNIE, a wnioski z tej analizy są dobrze wykorzystywane w komunikacji, sprzedaż stoi (jak widły w gnoju, jak to mawiają najstarsi górale) i wydaje się, że NIC nie działa.

Zastanawiacie się czasami nad tymi całymi marketingami, ale pod kątem tego, jak to jest w życiu codziennym? Czy macie taką świadomość, co się dzieje wokół?

Powroty z urlopów bywają trudne. Człowiek wraca do swojej codzienności, choć niesie jeszcze w sobie zapachy, smaki i powiew cieplutkiego wiatru nasyconego zapachem morza. Ale powroty też mają tę fajną stronę, bo po dobrym wypoczynku głowa pracuje lepiej. Po prostu. A kilka dni wolnego pozwala złapać dystans i nową perspektywę.
-
ZDJĘCIA W RĘKODZIELEKarolina i Gośka Odsłony: 205