Z budowaniem własnej marki handmade jest trochę jak z zakładaniem własnego ogródka warzywno-owocowego... Dookoła widzisz, że ludzie mają piękne warzywniki, dorodne plony co sezon i Ty też tak chcesz... Zdaję się, że to nic trudnego.
Jak odmówić klientowi i jednocześnie wywrzeć na nim dobre wrażenie?
Cokolwiek, jakkolwiek, kiedykolwiek...To niestety jest bardzo często stosowana przez rękodzielników strategia budowania swojej marki handmade.
NIGDY nie porównujmy się z innymi markami na podstawie tego, co widzimy w ich social mediach... Pod groźbą pręgierza!
Czy w Waszych głowach czasami rodzi się takie pytanie: "Po co się produkować, pisać wyczerpujące posty, skoro tego i tak nikt nie czyta?"
Pewnie nikt z Was nie ma wątpliwości co do tego, że nie da się przewidzieć, który biznes będzie się pięknie rozwijał, a który jest skazany na porażkę.
Ta strona używa plików Cookies. Aby dowiedzieć się po co i dlaczego Czytaj więcej...
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności Czytaj więcej...